במכבי ת"א התקבלה החלטה עקרונית לממש את האופציה בחוזהו של מאמן הקבוצה רובי קין ולהמשיך איתו גם בעונה הבאה, אך כעת מתבבר כי הנטייה של האירי היא לעזוב את תפקידו בתום העונה. הבעלים של הקבוצה מיץ' גולדהאר נחת אתמול (חמישי) בישראל לראשונה מאז שפרצה מלחמת "חרבות ברזל", והגעתו קשורה גם לרצון לסגור את נושא קין. הפגישה ביניהם אמורה להניב את התשובה הסופית.
נציגיו של קין בוחנים עבורו אופציות בליגות בכירות יותר, זאת אחרי שהאנשים הקרובים ביותר אליו טענו כי המלחמה, הלחץ מאירלנד והריחוק מבני משפחתו גרמו לו להחליט לא להמשיך במכבי ת"א בעונה הבאה, אלא אם כן הוא לא ימצא אכסנייה חדשה. להגדרתם, הישארות שלו בקריית שלום תהיה "ברירת מחדל" מבחינתו.
1 צפייה בגלריה
קין
קין
ההכרעה בקרוב. קין
(צילום: עוז מועלם)
מכבי ת"א תתארח מחר (20:30) אצל מכבי חיפה למשחק העונה. קין צפוי לפתוח עם הרכב כמעט זהה לזה שעלה ב-1:1 מול בני סכנין, כשעדיין לא ברור מי מבין דור תורג'מן ויונס מלדה יתפוס את מקומו של מילסון המורחק. יוריס ואן אובריים, ששב לסגל מול סכנין, יחזור ל-11 על חשבון עדן קארצב רק אם הוא יהיה כשיר לחלוטין.
כידוע, הפער בין הצהובים לבין אלופת שלוש השנים האחרונות עומד על 5 נקודות בלבד. המשחק בשבת עשוי לחרוץ את גורל האליפות, כשבמקרה של ניצחון של הירוקים, המאבק ייפתח מחדש אחרי שמכבי ת"א כבר הוליכה ב-10 נקודות.
פורסם לראשונה: 10:05, 10.05.24