בנבחרת ישראל ובפולהאם עוקבים מקרוב אחרי הפציעה של מנור סולומון, שבמהלך תנועה חדה שביצע במשחק במסגרת ליגת המילואים בין קבוצתו החדשה בפרמייר-ליג לצ'לסי הרגיש כאב חד בברך.
על פי האבחנה שהתקבלה אמש, סולומון סובל מקרע במניסקוס, אולם עדיין לא ברור מהי חומרת הפציעה. רק לאחר בדיקה של רופא המועדון האנגלי, יוחלט כיצד לטפל בה והאם זה יחייב התערבות כירורגית או טיפול שמרני.
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
היה מדוכדך מאוד אחרי הפציעה. סולומון
(צילום: gettyimages)
סולומון היה מדוכדך מאוד אחרי הפציעה, שהגיעה יום אחד בלבד אחרי הפרמיירה שלו בליגה האנגלית. סולומון נכנס בשבת כמחליף בתיקו הביתי של פולהאם נגד ליברפול (2:2) ומסר את המסירה לאלכסנדר מיטרוביץ' שהוכשל וכבש בעצמו את השער השני מהנקודה הלבנה.
ההיערכות האופטימיות מדברת על טיפול, שיקום וחזרה לאימונים מלאים בפרק זמן של שישה שבועות. הפסימיים יותר מדברים על היעדרות של חודשיים-שלושה, אולם רק אחרי בדיקה נוספת ניתן יהיה לראות אם אין פגיעה בסחוסים וברצועות הצולבות.
נבחרת ישראל תשחק ב-24 בספטמבר בבלומפילד נגד אלבניה בקרב על המקום הראשון בליגת האומות ויהיו לה חוסרים רבים: סולומון במידה ולא יחלים עד אז, שון וייסמן הפצוע ומואנס דאבור שפרש. מה שכן, אלון חזן יקבל חזרה את ערן זהבי ודולב חזיזה, שנמצא בכושר מצוין במכבי חיפה.