ימים בודדים לפני פרסום סגל נבחרת ישראל לקראת המשחק מול איסלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה היורו בבודפשט, התקשר שון וייסמן למאמן הלאומי אלון חזן על מנת להתנצל על התקרית במשחק נגד שווייץ בנובמבר, אך זה כידוע לא סייע לו והוא נותר מחוץ לסגל למשחק הקרוב.
כזכור, החלוץ כבש עלה מהספסל וכבש שער שוויון מול שווייץ במוקדמות היורו, ובמהלך חגיגת השער סינן מספר קללות לעבר הצוות המקצועי. האירוע הוביל להשעייתו מהמשחק מול רומניה, אולם הוא הוא המשיך עם הנבחרת למשחק סיום הקמפיין באנדורה.
2 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ישראל שון וייסמן חוגג נגד שווייץ מוקדמות יורו 2024
שחקן נבחרת ישראל שון וייסמן חוגג נגד שווייץ מוקדמות יורו 2024
נותר מחוץ לסגל. וייסמן חוגג נגד שווייץ
(צילום: עוז מועלם)
וייסמן זכה ביום שבת בתואר שחקן החודש של סלרנטינה מהסרייה א', אליה עבר בינואר. אבל הוא בכל זאת נותר כאמור מחוץ לסגל הבנבחרת. "הוא נזכר רק אחרי יותר מארבעה חודשים להתקשר להתנצל בפני חזן? איפה הוא היה?", אמרו בנבחרת, "פתאום הוא מתקשר רגע לפני הזימונים. אנחנו לא מחפשים בלגן בחדר ההלבשה ולכן לא זימנו אותו".
הנבחרת הישראלית תקיים הערב אימון ראשון באיצטדיון בבודפשט שיארח מחרתיים את המפגש מול איסלנד, ויהיה זה הראשון מבין שניים בלבד עם סגל מלא. הנבחרת קיימה אמש אימון ראשון במגרש של קבוצה מליגת משנה בהונגריה, אולם לרשותו של חזן היו רק 13 שחקנים מאחר שמיגל ויטור, שון גולדברג, אופיר דודזאדה, דור פרץ, גדי קינדה, אוסקר גלוך, מוחמד אבו פאני, ענאן חלאילי, תומר יוספי, ערן זהבי ועומרי גלזר - ששיחקו בערב ראשון (מלבד ויטור) - נותרו במלון לטובת טיפולים ומנוחה לקראת האימון הערב, שיהיה סגור לתקשורת.
חזן יחל בתרגולי ההרכב הערב, כשעד כה שבעה שחקנים סגורים ב-11. חוליית ההגנה תורכב מגלזר, אלי דסה, ויטור, גולדברג ורביבו, בעוד ענאן חלאיילי הוא באנקר בהרכב, ונראה שכך גם דור פרץ. חזן מתלבט האם לפתוח עם פרץ כקשר אחורי בודד ואז לצוות אליו את קינדה וקניקובסקי מעליו, או לפתוח עם פרץ לצד אבו-פאני או נטע לביא ואז אוסקר גלוך ישחק מתחת לחלוץ.
2 צפייה בגלריה
חלאילי
חלאילי
כבר באנק בהרכב. חלאילי
(צילום: באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל)
זהבי צפוי לפתוח בחוד, ודור תורג'מן וליאל עבדה נאבקים על המקום באגף שמאל, זאת במידה שגלוך לא יפתח שם. ההערכה היא כי 1,000 אוהדים יגיעו לעודד את הנבחרת מול איסלנד, כמחציתם מישראל והאחרים יהודים מאירופה.
"עדיין יש תחושת החמצה מהפעם הקודמת, וקיבלנו הזדמנות שנייה", אמר נטע לביא לקראת המשחק, "נקווה לעשות את העבודה. כל פעם שאנחנו לובשים את חולצת הנבחרת יש לחץ טוב, ששואב אותנו למקומות טובים. אנחנו צריכים לשחק כקבוצה".