בהפועל ת"א רשמו אתמול (שבת) משחק חמישי ללא ניצחון בליגת העל, כשהפעם זה היה גם כואב מאוד – תבוסה ביתית 4:0 להפועל באר-שבע. גורמים במועדון טועמים כי בשל התוצאות האחרונות, ראש קבוצת הניהול דיוויד מינצברג יחד עם היועץ המקצועי של המועדון ניק האמונד, ייבחנו את המשך עבודתו של המאמן בורחה למה.
מנהל מחלקת הכדורגל של המועדון, חן סול, ממשיך לשדר עסקים כרגיל למרות מחאת האהודים שהתעצמה אחרי ההפסד לחבורה של אליניב ברדה. כל זאת ארבעה ימים לפני הדרבי התל-אביבי מול מכבי, יריבה אותה לא ניצחו האדומים מאז אפריל 2014.
3 צפייה בגלריה
בורחה למה
בורחה למה
ביקורת מבית. למה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
סניור
סניור
ייעדר בדרבי. סניור
(צילום: עוז מועלם)
"חייבים לעשות שינוי דחוף על הקווים, אולי אפילו לפני הדרבי. זה נראה רע ממשחק למשחק", אמר אחד השחקנים. "זה לא משתפר. בקצב הזה נרד ליגה, מישהו חייב להתעורר. אי אפשר להשאיר את העניינים כפי שהם. אולי נתנו את המושכות לאנשים הלא נכונים".
לפחות על פי היכולת של האדומים, התחושה היא שהמיקום שלהם בטבלה (6) מטעה, וכי נכון לעכשיו הם עוד לא ראויים לכרטיס לפלייאוף העליון. בחמשת המשחקים האחרונים הפועל ת"א הפסידה להפועל ירושלים, מכבי נתניה והפועל באר-שבע, וסיימה בתיקו מול מכבי חיפה וסכנין - שתי נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות. בנקודת הזמן הזאת, הניצחונות על הפועל פ"ת, בני ריינה ומכבי פ"ת, כבר פחות מרשימים. בעוד כשבועיים תצא הקבוצה לטדי, למשחק גביע נגד הפועל ירושלים, כשהדבר האחרון שרוצים במועדון הוא הדחה בשלב כל כך מוקדם.
3 צפייה בגלריה
גם הם מאוכזבים. אוהדי הפועל ת"א
גם הם מאוכזבים. אוהדי הפועל ת"א
גם הם מאוכזבים. אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
"סיפרו שהאמריקנים מגיעים ויהיו פה דברים חדשים", אמרו במועדון. "אמנם לא ציפינו שנתמודד על תארים כבר בשנה הראשונה, אבל אנחנו עושים את הדרך ההפוכה".
כשהדרבי מעבר לפינה, מצב הסגל רחוק מלהיות מעודד - חוסה רודריגס ועומרי אלטמן פצועים, הישאם לאיוס נותר על הספסל, אלן אוז'בולט מציג יכולת חלשה וגם אמיליוס זובאס רחוק משיאו. בעקבות ההרחקה אתמול, האדומים יחסרו גם את עומר סניור שספג אדום ישיר.