את מהומת הענק שפרצה בסיום המשחק בין הפועל באר-שבע לבין מכבי חיפה (1:2 לדרומיים) ניתן לפרק למספר אירועים לא קטן של עימותים בין שחקנים, אנשי צוות וגם אוהדים. באחד המקרים, ספגה מאבטחת בקבוק לראשה, כאשר לפי דו"ח המשקיף, ראש מערך האבטחה בטוטו-טרנר טען בפניו כי הפגיעה נעשתה על ידי שחקן הירוקים ינון אליהו.
התקרית צוינה בדו"ח המשקיף כעדות של ראש מערך האבטחה, אך בחברת האבטחה הודיעו כי הנפגעת צפויה להגיש תלונה במשטרה. אתמול (שלישי) פרסמה המאבטחת פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, בו רמזה כי היא לא מתכוונת לוותר.
2 צפייה בגלריה
המהומות בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע
המהומות בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע
המהומות בין מכבי חיפה להפועל באר-שבע
(צילום: עוז מועלם)
"עד עכשיו חיכיתי להתנצלות ממי שיודע שפגע בי וזה לא הגיע", כתבה בפוסט. "חבל מאוד שזו הדרך שבחרת, לא צריכה את ההתנצלות שלך יותר ניפגש כבר". מעבר לכך, שיתפה המאבטחת כי היא עדיין מתאוששת מהפגיעה: "תודה לכל מי שדאג לי שהתקשר ושלח הודעות, זה לא מובן מאליו אני מרגישה בסדר מתאוששת".
מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה יצר קשר עם המאבטחת והתנצל בפניה: "זה נוגד את ערכי המועדון שלנו. אני מתנצל בשם כל אגודת מכבי חיפה". בקבוצה טענו כי מי שטיפל במאבטחת הוא תומר בסון מהצוות הרפואי בקבוצה וכי השחקן דניאל סונדרגן סייע לה אחרי שנפגעה מהבקבוק.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה ינון אליהו
שחקן מכבי חיפה ינון אליהו
שחקן מכבי חיפה ינון אליהו
(צילום: נחום סגל)
לפי דו"ח המשקיף רונן הרשקו, מאבטח האירוע ניגש אליו בסיום המשחק ודיווח לו כי "מאבטחת נפגעה משחקן מכבי חיפה ינון אליהו. הוא אמר כי סרטון המציג זאת יישלח על ידו בהמשך". בדו"ח לא צוין אם אכן נמסר סרטון כזה. אליהו כלל לא היה רשום בטופס המשחק.
כזכור, בעקבות האירועים החמורים בסיום אותו משחק, וכפי שפורסם לראשונה ב-ynet, תובע ההתאחדות צפוי לדרוש הפחתת 3 נקודות למכבי חיפה והפועל באר-שבע. במחלקה המשפטית של ההתאחדות רואים בחומרה רבה את האירועים, והענישה שעשויה להיפסק לחובת שתי הקבוצות יכולה עוד להשפיע על מאבק האליפות, זאת אם אכן ייפסק לרעתן עונש הכולל הפחתת נקודות.