מאמנה החדש של בית"ר ירושלים, ברק יצחקי, הגיע היום (שלישי) לראשונה לבית וגן והעביר את אימון הבכורה שלו לקראת משחק התחתית החשוב בשבת הקרובה בטדי מול מכבי נתניה.
"זאת ההזדמנות הגדולה בקריירה של יצחקי, הוא קיבל את המתנה הזו של בית"ר ירושלים", אמרו במועדון, כשמי שעלה עימו היום לאימון הבכורה הוא המנהל המקצועי, אלמוג כהן, שכחלק מפורמט הניהול שלו יהיה גם הוא באימון ויהיה מעורב מאוד בחניכה של יצחקי כמאמן.
2 צפייה בגלריה
יצחקי
יצחקי
יצחקי
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
2 צפייה בגלריה
יצחקי
יצחקי
קרב תחתית חשוב בשבת. יצחקי
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
כהן יכין את בית"ר לקראת משחק התחתית החשוב מול מכבי נתניה, אותה עזב אחרי ארבע וחצי שנים. אחרי ההפסד של נתניה למכבי ת"א, היא רחוקה שתי נקודות בלבד מבית"ר ובפער שלוש נקודות מהמקום שמוביל לליגה הלאומית, ולכן הדרבי הפרטי של אלמוג כהן עשוי להיות מכריע במאבקי הירידה. "אלמוג כהן מכיר הכי טוב את מכבי נתניה, הוא בנה אותה, גיא צרפתי התעלם לגמרי מעקרונות המשחק שלו. מי שתפסיד במשחק הזה, עלולה עוד לרדת ליגה", אמרו בבית"ר.
לפני פתיחת האימון ערכו ההנהלה והצוות המקצועי שיחת פתיחה עם השחקנים, כשהראשון לדבר היה מנכ"ל המועדון, כפיר אדרי: "לפני חודש חשבנו שהמצב טוב ויציב, אבל היום הכל שונה לגמרי. מקצועית יש פה שחקנים עם ניסיון, שחקנים שלקחו תארים, ששיחקו ברמות הכי גבוהות, ולא הגיוני שמתחיל להיות קבוע שאנחנו לא רגועים, ויושבים בדקה ה-88 ויודעים שחוטפים את הגול. אנחנו מגיעים לדקות האלה, ולא יכול להיות שעם כל הניסיון שיש פה אין מישהו שיכול לקחת את הקבוצה, להעיר מישהו, להעיר את הקבוצה, חייבים לעצור את זה".
"מעכשיו אנחנו בדרך חדשה עם אלמוג וברק ואני מאחל להם בהצלחה, מאחל לכולנו בהצלחה. בואו נצא לדרך חדשה שחשוב מאוד שהדרך הזאת תשליך עלינו לדרך הארוכה שאנחנו צריכים ללכת בה".
המנהל המקצועי, אלמוג כהן, הוסיף: "אנחנו צריכים לדבר יותר על דשא, דיברנו הרבה מסביב. אנחנו מאמינים בכם, הכדורגל צריך להיות הרבה יותר אינטנסיבי, וזה מתחיל מההתנהלות יום יום בדשא, ואני מאוד מאמין בזה. אנחנו ניתן את הכל לברק כדי שיצליח, ואני בטוח שהוא יוביל את המועדון הזה למקומות אחרים".
פורסם לראשונה: 06:17, 20.02.24