במכבי ת"א אמנם משוכנעים כי יעברו בשבוע הבא בבלומפילד את סוטייסקה, אחרי ה-0:0 אתמול (חמישי) במונטנגרו בסיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג. ועדיין, גם מודעים לכך שהיכולת, ללא חיזוק משמעותי, היא נורה אדומה לקראת פתיחת העונה.
"אם לא נתחזק בשלושה שחקנים מכריעים, אנחנו בבעיה", הודו במכבי, שאיבדה הקיץ שחקנים משמעותיים כמו דור פרץ, איתי שכטר, איתן טיבי ואלכסנדר פשיץ'.
3 צפייה בגלריה
אבי ריקן ויונתן כהן
אבי ריקן ויונתן כהן
מכבי ת"א תעבור את המונטנגרים בגומלין? ריקן וכהן
(באדיבות אתר מכבי תל אביב)
דניאל פרץ ימשיך לעמוד בין הקורות גם במשחק אלוף האלופים ביום ראשון הקרוב נגד מכבי חיפה בסמי עופר, כשדניאל טננבאום עדיין מושבת בשל כאבים בגבו. שחקנים כמו טל בן חיים ואילון אלמוג, שלא שיחקו במונטנגרו, ומאור קנדיל שנכנס כמחליף, עשויים לפתוח מחרתיים.
"אנחנו לא מרוצים לא מההופעה ולא מהתוצאה, אבל צריך לזכור שההכרעה עוברת לבלומפילד ואני בטוח שיחד עם הדחיפה של הקהל, שאני מצפה לו, נעשה את העבודה ונעבור אותם", אמר דן גלזר, שנכנס כמחליף. "כמובן שהאדום של עדן קארצב שיבש את התוכניות אבל זה חלק מהמשחק. אני לא רוצה לדבר על השופטים. צריך לדעת לשחק גם עם עשרה שחקנים. גם בעשרה שחקנים הגענו למצבים והצגנו משחק לחימה מעולה. העברנו את ההכרעה הביתה ובעזרת השם נעשה את זה".
3 צפייה בגלריה
אדוארדו גררו
אדוארדו גררו
גררו מול סוטייסקה. "אין קל בכדורגל"
(באדיבות אתר מכבי תל אביב)
"אין קל באירופה, אין קל בכדורגל", הוסיף גלזר. "צריך להבין את זה. מהרגע הראשון אנחנו צריכים לתת את מלוא הכבוד ליריבה. לא סתם הם במוקדמות המפעל, אנחנו קבוצה יותר טובה אבל נצטרך להראות את זה במשחק הבא ולנצח".
הקשר התייחס גם למצבו: "אני מרגיש בסדר, אני במגמת שיפור. עברתי תקופה לא פשוטה, אני מקווה להמשיך ככה יחד עם הצוות הרפואי שעוזרים לי המון ונקווה שהעונה הזו תעבור חלק". על הבכורות של דניאל פרץ ואוסאמה חלאילה: "בפן האישי אני מאוד מתרגש בשביל דניאל, בן דוד שלי, שהוא כמו אח שלי הקטן אני מאוד מאמין בו ובטוח שיצליח בגדול. גם אוסאמה נכנס מצוין למשחק ואני בטוח שהוא ייתן לנו המון".
3 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
"השופט הוציא בקלות כרטיסים צהובים". ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
על נקודת האור שבכל זאת ייקח מהמשחק, אמר: "הראינו שאנחנו קבוצה קשה, גם בעשרה שחקנים הראינו רוח לחימה, לא התפשרנו באף מאבק ואני בטוח שממשחק למשחק האיכות תשתפר ונציג כדורגל יותר טוב. כבר ביום ראשון הקרוב יש לנו מלחמת עולם נגד מכבי חיפה".
המאמן פטריק ואן לוון, סיכם: "השופט הוציא בקלות כרטיסים צהובים לשחקנים שלנו וזה התבטא בצהוב השני לקארצב. היינו צריכים לעשות שינויים בשיטה ולעשות חילופים שעבדו טוב. עם 10 שחקנים נראינו יותר אגרסיביים מ-11. זה משהו שנצטרך לשפר למשחק הבא".