בהפועל באר שבע מרוצים מאוד מהפתיחה המוצלחת של הקמפיין האירופי בניצחון 0:2 על ארדה קרדז'אלי בבולגריה. הקבוצה של רוני לוי הציגה משחק טקטי טוב מאוד, שגרם לכך שהבולגרים לא הצליחו להגיע אפילו להזדמנות אחת.
מנגד, בחלק ההתקפי, הנשק של באר שבע היה בעיקר הגבהות ממצבים נייחים של רמזי ספורי, שבישל כך את השער הראשון של מריאנו בריירו, ועוד קודם לכן עשה זאת גם לראשו של מיגל ויטור, אך השער נפסל בשל נבדל גבולי. ספורי חזר הקיץ מחצי עונת השאלה באשדוד ומצליח להשתלב בשיטה של רוני לוי, שלא הספיק לאמן אותו בבאר שבע בעונה שעברה.
3 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
"זה לא נגמר עד שזה נגמר". רוני לוי
(צילום: עוז מועלם)
הבעיה מבחינת ספורי היא שהוא משחק בדיוק על המשבצת של הרכש הגדול של הקבוצה הקיץ, דור מיכה, שעדיין לא נמצא בכושר כדי לפתוח בהרכב, אך אתמול נכנס כמחליף וכבש שער את שער הבכורה שלו בבאר שבע לעיני בני משפחתו ביציע ומספר אוהדים בודדים שליוו את קבוצתו החדשה.
את השער הראשון כבש כאמור מריאנו בריירו. בכל העונה שעברה כבש הקשר הארגנטינאי-ישראלי שני שערים, ואילו העונה יש לו כבר את אותה הכמות לאחר שעשה זאת בשבוע שעבר בניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד בגביע המדינה. במועדון כמובן לא בונים על הקשר האחורי ככוח התקפי משמעותי, אך בכל זאת התקווה היא שלאחר עונת התאקלמות די מוצלחת בישראל הוא ישדרג עוד יותר את יכולתו. לפי התכנון המקורי בבניית הסגל, בריירו אמור לשמש רק כגיבוי לקשר האחורי הזר, משבצת אותה תפס דויד פטרוצ'י שערך אתמול בכורה כמחליף.
3 צפייה בגלריה
מריאנו בריירו
מריאנו בריירו
מריאנו בריירו חוגג אחרי שכבש
(צילום: באדיבות הפועל באר שבע)
המאמן רוני לוי סיכם: "ראינו את ארדה הרבה פעמים והכרנו אותם. התייחסנו למשחק ברצינות. ארדה ניסו לחזור למשחק ואני חייב לכבד את השחקנים שלי על המאמץ הקבוצתי. הם הצליחו לשמור על התוצאה במשחק לא קל. הניצחון מוצדק. בחיים זה לא נגמר עד שזה נגמר. ברור שיש לנו יתרון. נצטרך להיות רציניים, לעשות את העבודה ולנצל את היתרון בבית שלנו".
הקפטן מיגל ויטור הוסיף: "האווירה בחדר ההלבשה אחרי ניצחון תמיד טובה. זה משחק ראשון וידענו שלא יהיה קל. יש לנו הרבה שחקנים והיינו צריכים להתחבר מהר ולעשות מה שהמאמן אומר. אני שמח שעשינו את העבודה ועכשיו נצטרך להשלים אותה בבית. זה רק צעד ראשון ונצטרך להשלים בבית את המשימה. זה לא היה קל, אבל עשינו עבודה טובה בלעצור את החלק הקדמי האיכותי של ארדה. לא נתנו להם הזדמנויות להבקיע ועשינו עבודה טובה בהגנה".
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש. 10,000 מנויים כבר נמכרו
(צילום: יאיר שגיא)
בבאר שבע הודיעו אתמול עוד לפני המשחק על כך שרף 10,000 המנויים לעונה הבאה נחצה. בשל העובדה שמשחק הגומלין נגד הבולגרים, שיערך ביום חמישי הקרוב באצטדיון המושבה (בגלל השיפוצים בטוטו-טרנר) נכלל במנוי העונתי, צפויים היציעים בפתח תקווה להיות מלאים.
הניצחון אתמול אמור לעורר עוד יותר את המכירה, ואם באר שבע תמשיך באותה הצורה את הקמפיין האירופי, לא מן הנמנע שהקבוצה תצליח להתקרב לכמות של 12,000 מנויים, כפי שעשתה לפני מספר שנים בשיא הצלחתה.