"ניסו לתפור לי פה תיק, שום דבר לא קרה. אין דבר שהסתרתי בפני החוקרים שלי, הלכתי עד הסוף עם שיתוף הפעולה שלי, הסכמתי לכל דבר כי אני יודע בדיוק מה שקרה שם, שום דבר, הצעתי שיבדקו אם יש לי סמים בדם, שיבדקו את המצלמות, שיעשו לי בדיקת DNA, הכל", כך תיאר השוער בוריס קליימן בפניו מקורביו את מה שעבר עליו בימים האחרונים לאחר ששוחרר בערבות ממעצר.
"הבלגית ניסתה להתחיל איתי", אמר קליימן למקורביו, "אני הבהרתי לה מהרגע הראשון שאני לא מעוניין ושאני נשוי עם ילדים. אני אוהב את המשפחה שלי ולא עושה דברים כאלו, עברתי סיוט אחד גדול ואני רוצה לחזור כמה שיותר מהר לישראל, אני סומך על רשויות החוק ביוון. אין דקה שלא חשבתי על אשתי והילדים, הם כל עולמי. יש לי גם תחושה שמישהו פה ליבה את העניינים. כל מה שנאמר נגדי שקרי", הוסיף קליימן. השוער הישראלי קיבל את דרכונו והתבקש שלא לצאת מיוון.
2 צפייה בגלריה
קליימן בבית המשפט
קליימן בבית המשפט
קליימן בבית המשפט
(מערכת ONE)
בית המשפט היווני החליט לשחרר את קליימן בתנאים מגבילים בתמורה לערבות של 20 אלף יורו, כאשר הדרכון נשאר אצלו. פרקליטיו משוכנעים כי בסופו של דבר לא יוגש נגדו כתב אישום. זאת אחרי שהמצלמות בשכונה באתונה בה נמצא המועדון בו בילה קליימן לא הראו ממצאים מיוחדים. הנערה הבלגית טסה בחזרה למדינתה ולא נערך ביניהם עימות.
בסביבתו של קליימן מדברים על מניעים שונים שהובילו ליציאה מפרופורציות, בעיקר בתקשורת היוונית, שהובילה לעשרות אנשי תקשורת וצלמים להגיע לבית המשפט באתונה. "הנערה בדתה את הסיפור בכדי לעזור לחבר שלה שנעצר עם סכין, לא סתם היא טסה לבלגיה. היא לא רצתה להסתבך בשקרים בעימות מול קליימן, בסוף זה היה נגמר בתלונת שווא. החבר שלה ביקש ממנה להגיע לתת עדות כדי לעזור לו", הסביר פרקליטו, עו"ד יניב שגב.
עוד אמרו בסביבתו כי קבוצתו וולוס ליבתה את הפרשה. בחקירתו רמז על כך קליימן, כשאמר לחוקרים: "כנראה שבוולוס מאוכזבים שאמרתי להם שאני רוצה להתקדם מקצועית, הם אפילו לא רצו לסייע לי בייצוג המשפטי. אני מאוד מאוכזב מהם". בסביבתו אמרו: "הוא מסיים חוזה ולא רצה לחתום לעונה נוספת, בקרוב בוריס יחשוף בדיוק מה שקרה שם ואנשים יבינו מה זה ללבות תיק, שיכול היה להסתיים מהר מאוד".
2 צפייה בגלריה
הפוסט שפרסמה אישתו ליאן קליימן
הפוסט שפרסמה אישתו ליאן קליימן
הפוסט שפרסמה אישתו ליאן קליימן
(אינסטגרם)

"לא יהיה כאן תיק פלילי"

קליימן יישאר ביוון לפחות בשלושת השבועות הקרובים, עד לתוצאות בדיקת ה-DNA, אולם די ברור כי הבדיקה לא תוביל לתוצאות שיביאו להרשעתו. לכן יהיה ניסיון להחזירו ארצה עוד לפני.
קליימן מודע לכך שסעיפי עבירות המין בהן הוא חשוד הם הדבר המרכזי, אולם ייתכנו השלכות לגרם וחצי קוקאין שנתפסו עליו, למרות שהוא טען כי הוא שמר את זה לחברו . קליימן הציע לבצע בדיקות דם וסורב. "אני קורבן שהעלילו נגדי עלילות, לא נגעתי באף אחת, היא זו שניסתה להתחיל איתי והסברתי לה שאני נשוי עם ילדים. מלבד ריקודים בבר לא היה שום דבר, היא הבינה מהרגע הראשון שאני לא מעוניין בכלום", אמר קליימן לחוקריו במשטרה. "אתם מוזמנים לעבור על המצלמות במועדון ולראות שלא היה כלום. כשיצאתי קבוצת נערים שיכורה תקפה אותי, לאחד מהם היה סכין".
אחרי הדיון בבית המשפט, שב קליימן עם רעייתו הביתה. עו"ד שגב סיכם: "בוריס עובר שחיטה תקשורתית ביוון, לא יהיה כאן תיק פלילי. אין מה להשאיר אותו במעצר. איך יכול שהתלונה הגיעה רק אחרי כמה שעות ולא התלוננו עליו במקום על הטרדה. הצעירה לא מוכנה לעימות מול בוריס קליימן, שביקש אותו".