הפועל חיפה שוב הציגה יכולת חלשה וסיימה אתמול (שבת) ב-0:0 מול בני ריינה. הקבוצה של רוני לוי ספגה אדום שישי העונה אחרי שאליאל פרץ ביצע עבירה קשה והורחק באדום ישיר כבר בדקה ה-15.
המאמן רוני לוי ניסה להסביר את המשחק החלש בסיום ואמר: "ניסינו להכריע את המשחק הזה והתחלנו בצורה התקפית, אבל האדום טרף את הקלפים. לשחק כמעט 90 דקות בעשרה שחקנים זה קשה מאוד. אפשר לתת מילה טובה לחבר'ה שהתגוננו בצורה מצוינת. אני חושב שהם עשו את המקסימום. לא ראיתי את האדום, ברח לאליאל פרץ הכדור והוא ניסה לתקן. לא נראה לי שהייתה כזאת עבירה אגרסיבית. בדור שלי מעולם לא היו נותנים על זה אדום".
1 צפייה בגלריה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
(צילום: גיל נחושתן)
לוי התייחס גם לעובדה שהפועל חיפה ספגה אדום שישי ב-15 משחקים: "זה דבר לא טוב ונכון לקבל כל כך הרבה אדומים. אולי זה קצת קל מדי, אולי לשחקנים הייתה הרגשה שקצת החמירו איתם. לפעמים יש הרגשה שקצת מחמירים איתך והייתה הרגשה כזו". על הפציעה של חאתם עבד אלחמיד, שהוחלף בדקה ה-26, אמר לוי: "חבל שחאתם נפצע, הוא שחקן חשוב מאוד. אני מקווה שזה לא משהו חמור".
על הבלם החדש דניס פוליאקוב אמר לוי: "אנחנו מצרפים בלם כי אני חושב שאנחנו צריכים להתחזק בהגנה. יש לנו בסגל שחקנים שיכולים לתת פתרון. אנחנו מחפשים שחקנים לחלק הקדמי, כאלו שיתנו עוד אפשרויות לקבוצה. לא פשוט למצוא בינואר, אבל נמשיך לחפש".
קשר הפועל חיפה חנן ממן התייחס גם הוא לריבוי האדומים שסופגת קבוצתו: "אנחנו לא יכולים לשחק בעשרה שחקנים כל כך הרבה פעמים. אנחנו לא במצב כל כך טוב, יש המון נקודות לאגור בקופה ואנחנו רק בתחילת הסיבוב השני. אם לא נתעורר על עצמנו, אנחנו עלולים להסתבך. עשינו הכנה טובה ונראינו טוב עד ההרחקה, אבל בסוף הגענו למצב שהנקודה חשובה לנו".