לא ייענש: מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזן התנצל בשיחה עם ראשי ההתאחדות לכדורגל על אמירתו לגבי הגעת הישראלים לאליפות אירופה לנבחרות צעירות שתיערך ברומניה בשנה הבאה ("סידרתי לישראלים חופשה עם אליבי בבוקרשט"). בנוסף, הבהיר המאמן כי התמונות בהן הוא נראה סוטר לשחקן זיו מורגן במהלך משחק העלייה ליורו "משדרות מסר לא ראוי", לדברי הודעת ההתאחדות.
מההתאחדות נמסר: "טרם יציאתו הבוקר לרומניה להגרלת הבתים לאליפות אירופה לנבחרות צעירות, נפגש אמש מאמן הנבחרת גיא לוזון עם יו"ר ההתאחדות אורן חסון והמנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות יילה חוס. בשיחה שב לוזון והתנצל על אמירתו לגבי הגעת הישראלים לטורניר ברומניה והדגיש כי בשעת שמחה גדולה על עצם ההעפלה, מיד לאחר הניצחון על אירלנד, התבטא באופן לא ראוי כלפי המארחים והאורחים. לוזון ציין בנוגע לשיחה שלו עם זיו מורגן במהלך המשחק, כי ברור לו שהתמונות משדרות מסר לא ראוי והדבר לא יישנה".
2 צפייה בגלריה
לוזון
לוזון
לוזון
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
גיא לוזון סוטר לזיו מורגן
גיא לוזון סוטר לזיו מורגן
גיא לוזון סוטר לזיו מורגן
(צילום מהטלוויזיה)
בעקבות השיחה אמר חסון: "היה חשוב מבחינתי לקיים את השיחה ולהדגיש שוב את הכללים הנדרשים מכל בעל תפקיד במסגרת ההתאחדות ונבחרות ישראל. אני והמנהל המקצועי הדגשנו כי לא נקבל התנהגות פיזית, מילולית או ערכית שתחרוג מכללים אלה, וגיא - שכבר יום למחרת הניצחון על אירלנד התנצל על הדברים - שב ואמר שלא יישנו. אני משוכנע כי כך יהיה ויודע שמעתה כל תשומת הלב שלנו תתמקד באתגר הגדול שמביא עימו יורו 2023 לנבחרות צעירות".