מכבי חיפה בדרך לחיזוק ישראלי מרשים. על פי דיווח של הכתב האיטלקי ג'אנלוקה די מרציו, סוף פודגוראנו שמשחק בספציה מהסרייה A צפוי להגיע בהשאלה עד סוף העונה ויחזק את האלופה גם במשחקי שלב הבתים בליגת האלופות. הקשר הישראלי צפוי לנחות הלילה (בין חמישי לשישי) בישראל וישלים את החתימה במהלך יום שישי כדי שיספיק להירשם לליגת האלופות. מועד רישום השחקנים לשלב הבתים של האלופות יסתיים מחר בצהריים, אך בכל מקרה במכבי חיפה בונים על גילו הצעיר של השחקן כדי לקבל עוד זמן לרישומו (ניתן לרשום שחקנים מתחת לגיל 21 מעבר למחר). פודגוראנו נמכר מהירוקים לרומא בקיץ 2020 ומהג'אלורוסי עבר לספציה שנה לאחר מכן. בסך הכול רשם 5 הופעות בליגה האיטלקית.
בתוך כך, הבלם הסנגלי עבדולאי סק חתם באופן רשמי לשנתיים בירוקים. סק בן ה-30 הצטלם מוקדם יותר היום עם מדי הקבוצה והשלים את המעבר מאנטוורפן לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות במועדון. סק חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת ויהיה מחליפו של בוגדאן פלאניץ', שנמכר לאל אהלי מאיחוד האמירויות. סק נחת בישראל לפני מספר ימים, וקיבל המלצות מליאור רפאלוב על הירוקים ובמועדון עשו את מירב המאמצים להחתימו עד מחר, תום מועד ההרשמה למפעלים האירופים.

2 צפייה בגלריה
עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה
עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה
חתם לשנתיים. עבדולאי סק
(צילום: באדיבות מכבי חיפה)

2 צפייה בגלריה
עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה
עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה
עבדולאי סק
(צילום: באדיבות מכבי חיפה)

עבדולאי סק יהיה שחקן החיזוק השביעי שחותם בקיץ במכבי חיפה אחרי ניקיטה רוקאביציה, פרנצדי פיירו, דניאל סונדגרן, דילן בטובינסיקה, פייר קורנו וינון אליהו. אתמול הודיעו באלופה על צירופו של הבלם הצרפתי דילן בטובינסיקה. הבלם בן ה-26 נחת שלשום בלילה בישראל, עבר אתמול בבוקר בדיקות רפואיות וחתם בקבוצה עד לסוף העונה. הוא עובר בהשאלה מקבוצתו הפורטוגלית פמליקאו ולמועדון האופציה לרכישת כרטיסו.
פורסם לראשונה: 21:25, 01.09.22