אחרי הזעזוע על הקווים ופיטוריו של בורחה למה, בהפועל ת"א עדיין מנסים לאתר מאמן קבוע. כפי שנחשף לראשונה ב-ynet, במועדון תכננו מראש להודיע על סיום העסקתו של הספרדי עוד לפני משחק הגביע מול הפועל ירושלים ובלי קשר לתוצאתו, ולאחר מכן בישרו על מינויו של מנהל הקבוצה, סלים טועמה כמאמן הזמני - מבלי לעדכן אותו בעניין.
טועמה צפוי להעביר את אימון הקבוצה היום (שני) ועל פי ההערכות במועדון הוא זה שיעמוד על הקווים מחרתיים בסמי עופר מול הפועל חיפה, כפי שעשה גם בתקופה של ניר קלינגר שהורחק ממספר משחקים.
1 צפייה בגלריה
אופיר חיים
אופיר חיים
מחכה שהאדומים יפנו להתאחדות לכדורגל. אופיר חיים
(צילום: AP Photo/Natacha Pisarenko)
עד כה נעשתה פנייה רשמית למאמן נבחרת הנוער, אופיר חיים, אולם זה לא יקיים פגישה עם אנשי הפועל ת"א עד אשר זו לא תפנה להתאחדות לכדורגל בבקשה להיפגש עימו. מרקו בלבול עדיין לא קיבל פנייה מהמועדון. גם שמו של דן רומן עלה, אולם במועדון מודעים לכך שאחרי הטעות עם מאמן חסר ניסיון כמו בורחה למה וההסתבכות של הקבוצה במאבקי התחתית, הם יצטרכו למנות מאמן מנוסה.
מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול, שהצהיר כי מעמדו של למה חזק רק כדי לגלות שהבעלים, דייויד מינצברג, קיבל החלטה אחרת היה מעדיף שיגיע מאמן זר. עם זאת, בשל המלחמה והקושי הטבעי, יצטרך להתפשר על אופציה ישראלית.