לאחר ההפסד הכואב למכבי ת"א במחזור הקודם, בהפועל באר-שבע סימנו כמטרה לקראת המשחק אמש (שני) נגד בית"ר ירושלים לנצח בכל מחיר. למרות יכולת לא גבוהה במיוחד בחלק ההתקפי, האדומים עמד במשימה כשניצחו 0:1 משער של המגן הוותיק הלדר לופס (שער הליגה החמישי שלו העונה), שנמצא בעונת שיא.
מאמן הדרומיים, אליניב ברדה, אמר בסיום: "הראינו היום אופי, בגרות ולחימה. כדי להתחיל סדרת ניצחונות חדשה צריך לנצח את המשחק הראשון, לא משנה אם באופן יפה או לא. ברגע שכל היריבות בצמרת ניצחו, ידענו שגם אנחנו חייבים לנצח".
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
"ברגע שכל היריבות בצמרת ניצחו, ידענו שגם אנחנו חייבים לנצח". אליניב ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
המאמן פירגן לצמד הבלמים שלו איתן טיבי ומריאנו בריירו שהצטיינו אתמול, זאת על רקע היעדרות הקפטן מיגל ויטור בגלל פציעה: "טיבי ומריאנו עשו משחק הגנה טוב מאוד יחד עם כל קו ההגנה. אחרי ניצחון יותר נעים לתקן ולהשתפר ונעשה את זה בחלק הקדמי".
בבאר-שבע כבר נערכים למשחק החוץ ביום שני נגד הפועל חיפה. ברדה: "המשחק נגד הפועל חיפה ביום שני הוא משחק סופר קשה. נצטרך לעשות את העבודה גם שם. אנחנו בשלבי המאני טיים. תארים והישגים לא מגיעים בתחילת עונה ואמרנו את זה לשחקנים. ההכרעות מתנקזות לסוף. יש חודשיים וחצי לתת הכל".
אל רשימת הפצועים של הקבוצה נוסף אמש הקשר עדן שמיר, שהתלונן במחצית על כאבים בשריר הירך האחורי והוחלף בשי אליאס, שעשה עבודה טובה. שמיר צפוי להחמיץ את המשחק נגד חיפה, המועדון בו גדל. ויטור אמור בסוף השבוע לנסות לחזור להתאמן בצורה מלאה כשגם אנשי נבחרת ישראל עוקבים בדאגה אחר מצבו.
רותם חטואל שותף אתמול כמחליף לאחר שעבר מבחן כשירות וגם גיא בדש חזר לשחק כמחליף לאחר שהחלים מפציעה. הבלם הישראלי-ארגנטינאי, מקסימו לוי, עלה אתמול כמחליף לדקות ראשונות במדי הקבוצה. מי שיכול להיות מאוכזב הוא המגן הימני אור דדיה, שלא שותף למרות שהמגן הימני הקבוע, אנדרה פוקו, נעדר בגלל פציעה, כשברדה העדיף את הבלם איאד אבו עביד כמגן.