אחרי ההפסד של הפועל ת"א אמש (שבת) בסמי עופר להפועל חיפה (1:0), בזמן שהקבוצה עוד נאבקת על חייה בליגת העל, הבעלים האמריקאי החדש של המועדון סגר מחנה אימונים של הקבוצה ביוני הקרוב באמסטרדם.
אחרי עוד משחק נפל של הקבוצה, התייחסו במועדון לעתידו של המאמן חיים סילבס: "הוא רואה את עצמו כמועמד ראוי להמשיך בעונה הבאה בהפועל ת"א, אבל הקבוצה תחתיו נראית רע מאוד. הוא עוד בסכנת ירידה עם שני הפסדים בשלושה משחקי פלייאוף תחתון, מישהו פה כנראה לא ממש מציאותי".
1 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
"צריך לטרוף את הדשא". חיים סילבס
(צילום: עוז מועלם)
הפועל ת"א נוצחה בקלות על ידי בית"ר ירושלים והצליחה לנצח רק את נס ציונה בעשרה שחקנים. בשבת היא תארח את בני ריינה, שעשויה לעבור אותה ולהוריד אותה לאזור הקו האדום במידה שתנצח.
"בישלנו את השער של הפועל חיפה בדקה החמישית, ומאז רדפנו. זה מכעיס", תירץ סילבס בסיום. "הגענו לכמה מצבים שהיינו צריכים להשוות מהם. זה הסגל שאיתו ניצחנו במשחק הקודם. אלה השחקנים, זה מה שיש להפועל היום כדי להביא נקודות. הבנו שזה לא מספיק, אבל העונה עוד לא נגמרה. זה מאני טיים של כולם, אבל הגול שספגנו לא נראה כאילו הבנו שזה מאני טיים. תמיד יש מה להרוויח ומה להוכיח, בכל הזדמנות צריך לטרוף את הדשא, ולא עלינו ככה למשחק".