מכבי חיפה תפתח מחר (רביעי, 20:00) את המסע האירופי שלה במפגש ביתי מול קייראט מקזחסטן במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. המאמן, ברק בכר, דיבר לפני המשחק בסמי עופר אליו צפויים להגיע 25 אוהדים ירוקים.
"יצאנו למחנה האימונים מוקדם יחסית", אמר בכר. "לשמחתי שמרנו על בסיס קיים ועליו הוספנו שחקנים שאנחנו חושבים שמתאימים אנושית וקבוצתית. אפשר להפנות פה מילה להנהלה שעשתה מאמצים כדי שזה יקרה. עשינו הכנה טובה בהולנד, שני משחקי אימון, שחקנים נכנסים לכושר לאט לאט, אבל אי אפשר להגיע תוך שבועיים מ-0 ל-100. השחקנים מבינים את חשיבות המשחק ואני מקווה שביחד ניראה טוב כבר מחר".
4 צפייה בגלריה
לביא ובכר
לביא ובכר
נטע לביא וברק בכר
(צילום: שרון צור)
4 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
מכבי חיפה באימון המסכם
(צילום: שרון צור)
עוד על הסגל של חיפה: "אנחנו צריכים לדאוג לכל השחקנים. ראיתי דיבורים על מנודים, זה ממש לא הכיוון. מי שלא אמור להיות בסגל מבחינתו עדיף שלא יהיה בצד ויישב באסיפות. נתנו להם מסגרת שתהיה להם יותר נכונה בזמן הזה. אין פה שום דבר שקשור לנידוי או דברים כאלה. אני מאוד מרוצה מהשחקנים שצירפנו".
"אני תמיד שואף הכי גבוה", הוסיף בכר. "המטרה בשנה שעברה הייתה לקחת אליפות ושמח שהצלחנו לעמוד בה. אנחנו רוצים לעשות העונה קפיצת מדרגה באירופה. אם לא היינו מוגרלים מול טוטנהאם בעונה שעברה אני חושב שהיינו יכולים להגיע לשלב הבתים. קייראט קבוצה חזקה מאוד ואם נעבור אותה יש לי סיכוי טוב לשלב בתים אירופי". בנוגע לשני הפצועים בסגל: "ראיין סטריין ועופרי ארד עם פציעות קלות ואני מאמן שכבר בשבוע הבא הם יחזרו להתאמן כרגיל".
4 צפייה בגלריה
בכר
בכר
"תמיד שואף הכי גבוה". בכר
(צילום: שרון צור)
4 צפייה בגלריה
נטע לביא
נטע לביא
נטע לביא
(צילום: שרון צור)
נטע לביא, דיבר גם כן על האתגר מול אלופת קזחסטן: "לא רוצה להגיד מה אנחנו יודעים על היריבה, כי זה יכול להגיע אליהם. נראה את זה מחר. מדובר בקבוצה טובה מאוד שנמצאת בכושר טוב וניצחה בליגה לאחרונה. בעונה שעברה לא הלך לנו בקלות מולם".
הקפטן הירוק המשיך: "אנחנו צריכים לקבל הרבה ביטחון מהזכייה באליפות. מכבי חיפה צירפה שחקנים איכותיים מקצועית וגם מחוץ למגרש. אם לא נגיע צנועים ונעבוד קשה, זה יקשה עלינו. מחר מתחילים הכל מחדש. עדיין יש תשוקה ורעב ונצטרך להראות את זה על המגרש".