הפועל באר-שבע סיימה אתמול את סיבוב המשחקים הראשון של הפלייאוף העליון בניצחון 1:2 בבית על בני סכנין. כשעה קלה לאחר סיום המשחק, כשהתברר שמכבי חיפה ניצחה את בדרבי החיפאי, נקבע שהפער בין הקבוצות נותר על שבע נקודות לטובת הירוקים שבמקום השני.
בחמשת המשחקים שנותרו תנסה הקבוצה של אליניב ברדה לעקוף את האלופה, אך במועדון מבינים שמדובר במשימה מאתגרת מדי. מנגד, הפער מהפועל חיפה שבמקום הרביעי גדל לשמונה נקודות. ניצחון של באר שבע בשבת על הפועל חיפה בסמי עופר יהיה צעד משמעותי להבטחת הכרטיס להשתתפות במוקדמות הקונפרנס ליג דרך המקום השלישי. כמובן שגם זכייה בגביע תעניק לבאר את הכרטיס לאירופה, במקרה הזה דרך מוקדמות הליגה האירופית היוקרתית יותר.
1 צפייה בגלריה
מריאנו בריירו
מריאנו בריירו
מריאנו בריירו
(צילום: הרצל יוסף)
בבאר-שבע יצטרכו להסתדר עד סוף העונה ללא מריאנו בריירו שהוחלף בתחילת המשחק בשל פגיעה בברכו וסובל מקרע במיניסקוס. בריירו עבר היום בהצלחה ניתוח ארתרוסקופיה בברכו במרכז הרפואי סורוקה. השחקן יחל בהליך שיקום עם הצוות הרפואי במועדון ובכל מקרה לא ישוב למגרשים העונה. מיגל ויטור צפוי לחזור לסגל נגד הפועל חיפה ולהחליפו לצידו של איתן טיבי, ששוב אתמול הוכיח שהוא בכושר נהדר.

כמו בחצי גמר גביע המדינה, אז נכנסו כמחליפים, גם אתמול הזרים דיינר קיניונס ואימראן עולאד נראו טוב מאוד. אתמול הם פתחו בהרכב והרבו להשתתף בהתקפות מסוכנות. מנגד, אנטוניו ספר פתח על הספסל וכשנכנס כמחליף נעשתה עליו העבירה שהובילה לפנדל שניצח עבור באר שבע את המשחק. בסיום המשחק ספר נראה מתוסכל, והוא ירד לחדר ההלבשה תוך שהוא מנהל דין ודברים עם מאמנו אליניב ברדה.
פורסם לראשונה: 09:56, 30.04.24