מכבי ת"א תארח מחר (שני, 20:30) את מכבי חיפה בבלומפילד ל"משחק ההזדמנות האחרונה" כשהיא צריכה ניצחון על מנת לצמק את הפער מהאלופה לחמש נקודות ולהחזיר את מאבק האליפות. כפי שדווח אתמול המשחק מחר צפוי להיות האחרון של כוכב הצהובים העולה, אוסקר גלוך, שצפוי לעבור מיד אחריו לרד בול זלצבורג האוסטרית.
הצהובים מגיעים להתמודדות אחרי שאיבדו נקודות לבית"ר ירושלים במחזור האחרון, וללא דריק לוקאסן, אחד מהשחקנים החשובים בקבוצה, שמרצה עונש הרחקה. מולם תעמוד מכבי חיפה שניצחה את כל 11 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות. המאמן אייטור קראנקה, שהגיע לקבוצה החודש כמחליפו של לדימיר איביץ', עורך בשעה זו מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המכריע מול הירוקים.
2 צפייה בגלריה
אייטור קראנקה מאמן מכבי ת"א
אייטור קראנקה מאמן מכבי ת"א
משחק קריטי כבר בתחילת דרכו. קראנקה
(צילום: עוז מועלם)
תחילה התייחס המאמן הספרדי לעזיבה המסתמנת של גלוך: "אני לא מבין עברית, הדבר היחיד שאני מתרכז בו זה המשחק מחר נגד מכבי חיפה. אני לא יודע שום דבר בהקשר אחר וחושב רק על המשחק. אמרתי בשבוע שעבר שלדעתי כדאי לאוסקר לחכות לפני שיעזוב, אבל אני לא יכול להתייחס לדברים שהם לא בשליטתי".
על המשחק מול הירוקים אמר: "יש להם אמנם יתרון משמעותי בטבלה, אבל אנחנו נבוא למשחק בתחושה שאנחנו יכולים לנצח כי אנחנו מכבי ת"א. אני חושב שהיתרון שלנו הוא שאנחנו משחקים בבית. ננסה לשלוט במשחק".
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
"אמרתי בשבוע שעבר שלדעתי כדאי לאוסקר לחכות לפני שיעזוב". אוסקר גלוך
(צילום: יאיר שגיא)
על הקבוצה שקיבל מאיביץ': "אני חושב שהעבודה שלו בקבוצה מדברת בעד עצמה. הוא זכה בתארים, והקבוצה מיעטה לספוג תחתיו. יש לנו אולי גישות שונות לגבי מערכים, אבל אני לא חושב שזה הוגן להעביר ביקורת על המאמן שהיה פה לפניי".
על מיעוט הדקות של דן ביטון: "הוא היה לא בשיא הכושר ובגלל זה לא שיחק. הוא שחקן עם הרבה איכויות, יש לו גישה טובה והוא יוכל לעזור לנו. יש לי כאב ראש רציני בבחירת הסגל לפני כל משחק. אם דן יעשה את הטוב ביותר שלו אז בטוח הוא יקבל את ההזדמנות".
אנריק סבוריט נשאל על הטעות שעשה במפגש הקודם בין השתיים: "עברו כמעט שישה חודשים מאז, קורות טעויות בחיים. אני מקווה להראות טוב יותר מחר, אבל אני לא חושב יותר מידי על הדברים האלה". על המשחק עצמו: "נרצה להראות בבלומפילד מול הקהל שלנו שהגענו מוכנים". המגן השמאלי התייחס לסטטוס הנוכחי בנוגע לקבלת האזרחות הישראלית: "אני עוד לא יודע מה קורה עם זה, אני מחכה".
על העזיבה של אוסקר: "אני לא כל כך מבין עברית ואוסקר לא מדבר אנגלית טובה כל כך. אני לא ממש יודע מה קורה. זה בין המועדון לבין השחקן".
פורסם לראשונה: 09:48, 22.01.23