ניצחון בכורה ושער ראשון למכבי חיפה בליגת האזורית ב-0:1 אתמול (חמישי) על סלביה פראג בשלב הבתים.
השחקנים בירוק ידעו שמדובר בצ'אנס גדול לקחת שלוש נקודות, והציגו משחק די טוב. למרות שגם בצוות המקצועי יודעים שהתוצאה לא משקפת ושסלביה הייתה קרובה מאוד לצאת עם נקודה. יום נהדר של הבלמים, בוגדן פלאניץ' ושון גולדברג - וכמובן השוער ג'וש כהן - השאירו את הנקודות בסמי עופר.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שער ראשון וניצחון בכורה בליגה האזורית. שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
הניצחון של הירוקים העלה אותם למקום השני בבית
(צילום: עוז מועלם)
הניצחון של הירוקים העלה אותם למקום השני בבית, השאיר סיכוי להעפיל לשמינית הגמר, אך במועדון מבינים שמדובר במשימה לא פשוטה בכלל, בטח כשנותרו עוד שני משחקי חוץ (מול סלביה פראג ופיינורד).
השחקנים חגגו אתמול עם הקהל במשך שעה ארוכה וגם בחדר ההלבשה הייתה שמחה גדולה. אחד השחקנים אמר בסיום: "מדובר בניצחון יוקרתי וחשוב מאוד. שחקנים שקיבלו את הצ'אנס - הוכיחו שהוא מגיע להם. אחד כמו גודסוויי דוניו, שהספידו אותו מוקדם מדי ודיברו על עזיבה שלו בינואר - הראה מול הפועל ירושלים ונגד סלביה פראג שיש לו הרבה מה לתת".
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
כאב ראש חיובי לקראת ליגת העל. בכר
(צילום: עוז מועלם)
פלאניץ', בעוד משחק מצוין, הוכיח שיש לירוקים את אחד הבלמים הכי גדולים שנחתו בשנים האחרונות בישראל. פלאניץ', עם הרבה מאוד קלאס ואיכות, נתן ביטחון לחלק האחורי כאשר שון גולדברג לצידו היה נהדר וגרם לברק בכר כאב ראש חיובי להמשך העונה. כאשר עופרי ארד ואורי דהן יצטרכו להמתין להזדמנות.
ג'וש כהן, שכאמור הצטיין, צפוי לחתום בקרוב על חוזה חדש במועדון. לקראת משחק הליגה ביום שני מול מכבי נתניה, עשוי בכר לבצע מספר שינויים בהרכב על מנת לא לגרום לעומס.