במכבי חיפה התאכזבו מאוד מה-1:1 מול קייראט במשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות. הירוקים הציגו משחק התקפי לא רע, אך החמיצו המון. מנגד, משחק ההגנה היה רחוק מלהרשים והקבוצה האורחת הגיעה למספר מצבים טובים.
בחיפה מודאגים ממכת הפציעות, בעיקר לקראת הגומלין בקזחסטן. נטע לביא נמצא בספק גדול למשחק שבוע הבא. הקפטן הוחלף כבר אחרי 14 דקות בשל חבלה וכאבים בשוק ושטף דם והתקשה ללכת גם כשעלה ליציע. הבוקר (חמישי) הו עבר סדרת בדיקות כדי להבין את חומרת הפציעה. עלי מוחמד (שריר הירך האחורי) שהיה שחקן הרכש היחיד שפתח ב-11 של ברק בכר והחלוץ דין דוד (כאבים בירך), שנכנס כמחליף התלוננו על כאבים, אך השניים נבדקו וצפויים לעמוד לרשותו של בכר בגומלין.
1 צפייה בגלריה
נטע לביא נפצע
נטע לביא נפצע
נטע לביא פצוע
(צילום: עוז מועלם)
גורמים במועדון הופתעו לרעה מהיכולת שהציג אמש ג'וש כהן. שחקן העונה שעברה טעה מספר פעמים ובחיפה התקשו להבין מה עובר עליו. מאמן השוערים, גיא ויזינגר, אמור לעבוד איתו בימים הקרובים על משחק הרגל בעקבות הטעויות.
"לא הופתענו בכלל מקייראט", אמר שחקן בקבוצה בסיום. "ידענו שמדובר בקבוצה חזקה וטובה, הם הגיעו מוכנים ונלחמו. יש עוד משחק ונגיע מוכנים. נעשה הכל לנצח". מי שלא היה אתמול בסמי עופר, אבל שמו הוזכר ללא הפסקה היה ניקיטה רוקאביצה ואוהדים רבים התגעגעו למלך שערי ליגת העל בשתי העונות האחרונות שסיים חוזה ועזב.