הפועל ת"א רשמה אתמול (שבת) ניצחון שלישי ברציפות בליגת העל, הפעם 1:4 על הפועל פ"ת. בורחה למה, שמונה במקום מייקל ולקאניס שעזב בגלל מלחמת "חרבות ברזל", ספג ביקורת אחרי כמה תוצאות לא טובות, אבל בשבוע האחרון האדומים התבססו בחלק העליון - וגם המאמן יודע שזה הודות לעומר סניור בן ה-20.
סניור, מגיבורי נבחרת הנוער במונדיאליטו, פתח בכל שלושת הניצחונות של הפועל ת"א, במהלכם כבש שלושה שערים (אחד מול ריינה וצמד אתמול), ועשה זאת מעמדה חדשה עבורו - מגן-כנף בצד ימין במערך של שלושה בלמים. "יש לו מהירות טובה והרבה אנרגיה, אני חושב שהדבר הכי טוב אצלו זה שהוא רוצה ללמוד כל הזמן ולדחוף את עצמו לקצה, אז אני מאוד שמח בשבילו", אמר עליו למה בסיום המשחק.
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א הפועל פ"ת
הפועל ת"א הפועל פ"ת
"לא חוויתי את העמדה הזו בחיים". סניור חוגג על הפועל פ"ת
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
הפועל ת"א הפועל פ"ת
הפועל ת"א הפועל פ"ת
השתדרג תחת למה. סניור
(צילום: עוז מועלם)
סניור עצמו סיכם: "אני הכי שמח בעולם על הניצחון והגולים שתרמו לקבוצה, אנחנו רוצים להמשיך קדימה כמה שאפשר ולא לעצור. לא חוויתי את העמדה הזו בחיים, אבל אני מנסה ללמוד אותה כמה שאפשר ומקווה לעזור כמה שיותר - כמו היום. בורחה למה הוא ממשיך את הדרך של ולקאניס, השחקנים איתו ומנסים להשתפר ולשחק הכי טוב תחתיו".
עוד שני שחקני בית צעירים שתפסו מקום ושיפרו את עצמם תחת למה הם בן בנימין וטל ארצ'ל, אחת מההפתעות הגדולות של הפועל העונה. מי שלא ישחק מחרתיים בטדי נגד הפועל ירושלים הוא הספרדי חוסה רודריגס בשל צבירת כרטיסים צהובים ואת מקומו עשוי לתפוס אל-ים קנצפולנסקי.
בקבוצה לא אוהבים את שפת הגוף האדישה של אלן אוז'בולט, שכלל לא שיחק אתמול. לעומתו מאוויס צ'יבוטה הציג את משחקו הטוב ביותר העונה עם שער ובישול.