עכשיו זה רשמי. בהפועל בחיפה בישרו היום (שבת) על החתמתו של חאתם-אלחמיד. הבלם הושאל מהפועל באר-שבע עד תום העונה לקבוצה של ניר קלינגר בתום מו"מ שניהל הבעלים יואב כץ עם הנהלת הקבוצה ממבירת הנגב וסוכנו של השחקן דודו דהן. אל-חמיד יצטרף לאימוני הקבוצה ויוצג במסיבת עיתונאים בהמשך השבוע.
הרזומה של אל-חמיד בן ה-31 כולל בין היתר 15 הופעות בנבחרת ישראל, זכייה באליפות המדינה, גביע המדינה והסופר קאפ עם הפועל באר-שבע. כמוכן, שיחק במשך עונה חצי במועדון הפאר הסקוטי סלטיק. אל-חמיד אמר לאחר החתימה: "אני רוצה להודות לבעלים יואב כץ ולמאמן הקבוצה ניר קלינגר על האמון והרצון הגדול שאני אגיע להפועל חיפה. אני מצפה להתחיל עם החברים החדשים שלי את האימונים ולעשות הכל בשביל הצלחת הקבוצה העונה".
1 צפייה בגלריה
חאתם אל-חמיד
חאתם אל-חמיד
מצטרף לאדומים מהכרמל עד תום העונה. חאתם אל-חמיד
(צילום: באדיבות הפועל חיפה)
הבעלים יואב כץ: "עשינו מאמץ גדול לקלוט אלינו שחקן איכותי ובעל רקורד מרשים כמו חאתם ואני שמח שהצלחנו בכך. חאתם מצטרף למשפחה חמה שתקלוט אותו מהר. הוא יעזור לשדרג את סגל הקבוצה ויתרום מהניסיון והמנהיגות שלו כדי לקדם את הקבוצה לעבר המטרות שהצבנו".
המאמן ניר קלינגר: אני מאוד שמח שאנחנו ניפגשים שוב. היכולות והכישרון שחאתם יביא להפועל חיפה יתנו לקבוצה מימד נוסף שחסר לנו. מאחל לחאתם הצלחה רבה".