סיימו בתיקו: ערן זהבי ודין דוד הם מלכי השערים בליגת העל העונה. זהבי כבש הערב (שבת) מול בני ריינה, דין דוד לא כבש מול הפועל חיפה (שניצחה 0:2 את מכבי חיפה) – ושניהם סיימו עם 20 שערים לכל אחד.
ערן זהבי הוביל את מכבי ת"א לזכייה באליפות, ואף נבחר לשחקן העונה מטעם מינהלת הליגה. זאת הפעם הרביעית שהוא מסיים כמלך השערים, הפעם האחרונה שהוא עשה זאת הייתה בעונת 2015/16, באותה עונה הוא שבר את שיא הכיבושים לשחקן לעונה אחת בליגת העל עם 35 שערים. חודשיים לפני יום הולדתו ה-37, זהבי הוא מלך השערים המבוגר ביותר בתולדות הליגה.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
סיים כמלך השערים. ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
דין דוד חוגג
דין דוד חוגג
גם הוא מלך השערים. דין דוד
(צילום: עוז מועלם)
זהבי הוא השחקן החמישי בהיסטוריה שזוכה בתואר ארבע פעמים (אחרי משה רומנו, עודד מכנס, דוד לביא ואלון מזרחי). עבור דין דוד זאת הפעם הראשונה שהוא מסיים כמלך שערי הליגה, ומבחינה אישית זאת העונה הכי טובה בקריירה שלו. זאת פעם חמישית ברצף ששחקן מכבי חיפה מסיים כמלך השערים. שותפו להתקפה פרנצדי פיירו סיים במקום השלישי עם 18 שערים.
זהבי התייחס לעתידו בסיום המשחק מול ריינה: "אחשוב על זה בימים הקרובים ואודיע על החלטתי לגבי העונה הבאה, יש לי הרבה מחשבות, יש הרבה דברים שצריכים לשקול. כרגע אני רוצה ליהנות מהאליפות שלנו. היו לנו שנתיים מאתגרות מאוד, עם המון עליות וירידות. אני עדיין רעב לכדורגל ואני חושב שזה יישאר עד סוף חיי. תואר קבוצתי הרבה יותר חשוב מהתואר האישי, אני רוצה להודות לכל השחקנים שעזרו לי היום וניסו לעזור לי לזכות".