ברק בכר מדבר לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד
(ONE)
לאחר ששבה למסלול הניצחונות, מכבי חיפה תפגוש בשבת את מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. הירוקים יוכלו להגדיל את הפער בפסגה לשבע נקודות, לפחות עד למשחק בין הפועל באר-שבע למכבי ת"א שדולקות אחריה.
סאן מנחם ימשיך להיעדר וייאלץ להמתין עד שיגיעו תוצאות הבדיקות שנערכו לאחר שאיבד את ההכרה במשחק מול בני ריינה. גם פייר קורנו יחסר לאלופה במשחקים הקרובים. ברק בכר צפוי להמשיך עם דיא סבע בהרכב.
1 צפייה בגלריה
בכר
בכר
בכר
(צילום: עוז מועלם)
המאמן דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק הצפוי מול הקבוצה של רן בן שמעון: "אשדוד היא אחת הקבוצות הכי טובות בליגה, היא שווה מקום רביעי וזה אצטדיון קשה. כולנו יודעים כמה קשה לשחק שם. אנחנו צריכים להשתפר בהרבה דברים כדי לנצח".
על החזרה למסלול הניצחונות לאחר שלושה משחקים רצופים: "ברור שיש תהליך אחרי מומנטום לא טוב שהיינו בו. אנחנו צריכים להעלות את הרמה באגרסיביות, אינטנסיביות, בהתקפה - בהכל. למה כל כך קשה באשדוד? התוצאות, אני לא זוכר משחק קל שם. גם הניצחונות שם קשים, זו קבוצה ביתית וזו גם האווירה והיציעים".
מוחמד אבו פאני : "הכי חשוב לנצח כי זה המאני טיים של העונה. אני מרגיש שהעונה הולך לנו טיפה יותר קשה. קבוצות באות מוכנות יותר מולנו, אבל אנחנו במקום הראשון ועושים את העבודה. אנחנו מקווים להשיג את המטרה ולזכות באליפות".