החגיגות האדומות הרעידו את בלומפילד בתום ה-2:3 הדרמטי של הפועל באר-שבע הערב (רביעי) על מכבי נתניה בתום הארכה, בעוד בצד השני בלטו הדמעות בצהוב. כולם כבר התכוננו לדו-קרב הפנדלים, אך ממש בדקה האחרונה של ההארכה בעיטה של דיינר קיניונס פגעה בכרם ג'אבר, חדרה פנימה וסידרה לדרומיים הופעה שביעית בתולדותיהם בגמר גביע המדינה, שם יפגשו את מכבי פ"ת או הפועל נוף הגליל.
"אני מודה לקהל שבא ותמך והאמין גם כשהיינו בפיגור, עד הסוף", אמר ברדה בסיום. "אני חושב שהיה פה הרבה מצבים והזדמנויות. הם השכילו לעשות גול בפנדל, אבל בסוף השליטה הייתה אצלנו וגם המחליפים עשו את ההבדל".
2 צפייה בגלריה
ברדה
ברדה
"האם קופחנו בפנדל? עכשיו ניצחנו אז אני שמח". ברדה
(צילום: עוז מועלם)
"האם קופחנו בפנדל? אני לא מתעסק בזה. השופט החליט על פנדל, ה-VAR אישר. עכשיו ניצחנו ואני שמח. אם היינו מפסידים אולי הייתי מדבר אחרת. האם אנחנו פייבוריטיים בגמר? אמרו את זה גם לפני המשחק היום, אבל אתם רואים כמה קשה זה גביע, כמה שזה שונה מהליגה. גירדנו נגד טבריה 0:1. בגביע אין פייבוריטית".
"נשמח היום, ונתחיל להתכונן למשחק הבא. ואני רוצה שהשחקנים שלי יסיימו את הגמר עם חיוך".
מכבי נתניה, שהצליחה להלום פעמיים בדרומיים, יכולה להרגיש מאוכזבת מתוצאות הסיום, כשהיא הייתה כפסע מלגרור את המשחק לבעיטות הכרעה. "השחקנים נתנו את הכל, נתנו את הנשמה", אמר בסיום המאמן המפסיד מרקו בלבול. "היו הרבה עליות וירידות במשחק, פתחנו טוב, הבקענו שער יפה אחרי זה השליטה עברה לבאר-שבע, וזה שוב התהפך. בגלל חוסר תשומת לב הפסדנו. וזה אכזרי, אבל זה הכדורגל".
2 צפייה בגלריה
מכבי נתניה הפועל באר-שבע
מכבי נתניה הפועל באר-שבע
"אכזרי מאוד". בלבול
(צילום: עוז מועלם)
"אני סופר מאוכזב, הכדור היה ברגליים של השחקנים שלנו בשנייה האחרונה, יכולנו לכבוש או ללכת לפנדלים, אבל קיבלנו גול בצד השני. ועדיין, שאפו לשחקנים. שיחקו עם תשוקה אדירה ונתנו פייט לקבוצה מצוינת. הפנים שלנו לליגה, יש לנו שם משימה גדולה, חשובה – להישאר בליגה. איך מרימים את השחקנים? הלאה, קדימה. לומדים ממה שקרה פה וממשיכים קדימה".