חאתם אל-חמיד מאוכזב מאוהדי הפועל באר שבע. שחקן ההגנה של האדומים, שלא היה אמש (ראשון) במיטבו בתיקו 2:2 מול הפועל חדרה ואף הוחלף כבר בהפסקה, העלה סטורי ארוך לחשבון האינסטגרם שלו, ובו שפך את שעל לבו.
"להגיד לכם את האמת, משהו בלב שלי נשבר אתמול לראות קהל שאני כל כך אוהב ומעריך בא טעון בצורה בלתי רגילה נגדי מהדקה הראשונה על סמך שמועות שרצות בעיר כבר תקופה שאני עושה שביתה, ולא רוצה להיות כאן ופצוע בשריר החשק וכל השטויות האלו. הייתי מצפה למשהו אחר, ושלא תאמינו לשטויות האלו כי העובדות מראות אחרת לגמרי".
4 צפייה בגלריה
חאתם אל חמיד
חאתם אל חמיד
חאתם אל-חמיד
(צילום: הפועל באר שבע)
4 צפייה בגלריה
הסטורי של אל-חמיד
הסטורי של אל-חמיד
הסטורי של אל-חמיד
(צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם של חאתם אל-חמיד)
לסיכום, כתב אל-חמיד: "רציתי להגיד הכי ברור - חזרתי לכאן בשביל האהבה שלכם נטו, ואם לא תרצו שאהיה כאן, אני לא אהיה".

אכזבה גדולה בקבוצה מהיכולת

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע לאחר ה-2:2 אתמול (ראשון) נגד הפועל חדרה. השחקנים והצוות המקצועי אמנם העדיפו בסיום המשחק לראות את חצי הכוס המלאה (חזרה מפיגור כפול מוקדם), אך בקרב מקבלי ההחלטות במועדון טענו שקבוצה ששואפת להיאבק על האליפות לא יכולה לסיים בתיקו ביתי מול קבוצה בסדר גודל של חדרה.
כמו במשחק נגד בית"ר ירושלים במחזור הראשון, גם אתמול באר שבע לא נראתה טוב במחצית הראשונה ורק אחרי מספר חילופים של רוני לוי במחצית ניכר השיפור. אתמול החליט לוי להכניס את אור דדיה ורועי גורדנה על חשבונם של איאד אבו עביד ואל-חמיד שלא נראו טוב. מיד לאחר מכן, בנגיעה הראשונה שלו, בישל דדיה את השער המצמק ליוג'ין אנסה. גם גורדנה נראה טוב מאוד.
4 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש מאוכזבים
שחקני ב"ש מאוכזבים
שחקני ב"ש מאוכזבים
(צילום: הרצל יוסף)
4 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש מאוכזבים
שחקני ב"ש מאוכזבים
השחקנים דווקא הסתכלו על חצי הכוס המלאה מהמשחק
(צילום: הרצל יוסף)
יחד עם ההחלטה להסיט את מריאנו בריירו לעמדת הבלם, אין ספק שהשינויים שערך המאמן סייעו לקבוצה. לא ברור מדוע רמזי ספורי, השחקן החם של קבוצתו בחלק ההתקפים בתקופה האחרונה, לא פתח בהרכב וגם לא שולב בסבב החילופים הראשון. לאחר שנכנס ספורי בדקה ה-57, הוא בישל את שער השוויון לבריירו. מבין השחקנים שפתחו בהרכב המגן השמאלי החדש הלדר לופס, שערך הופעת בכורה, הותיר רושם טוב. הוא נראה נייד מאוד בחלק ההתקפי. לעומתו, דנילו אספרייה הקולומביאני לא השפיע כלל על המשחק.
עד סיום חלון העברות עשויה הקבוצה להתחזק: השם החם כרגע הוא אביאל זרגרי מבית"ר ירושלים. בבאר שבע מבינים שהם עדיין זקוקים לחיזוק הסגל בעמדת הקשר האחורי. נכון לעכשיו הסכומים אותם דורשים הירושלמים גבוהים מאוד. באר שבע מוכנה לשלב בעסקה את דוד קלטינס, אך נכון לעכשיו העסקה לא מתקדמת.
פורסם לראשונה: 06:25, 13.09.21