התקציר באדיבות תאגיד השידור כאן
מסע הקסם של נבחרת ישראל הגיע לסיומו. הנבחרת עד גיל 20 הפסידה הערב (חמישי) 1:0 לאורוגוואי בחצי גמר המונדיאליטו ולא תהיה בגמר. היא תשחק על המקום השלישי ביום ראשון (20:30) מול המפסידה בחצי הגמר הנוסף בין איטליה לדרום קוריאה.
"אני מאוכזב מאוד, האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה", אמר המאמן אופיר חיים בסיום. "המגרש לא היה אידיאלי, אבל זה לא תירוץ. היה לנו קשה לפתח את המשחק שלנו ולצאת יותר קדימה. הפסדתי הערב, אבל אני מאושר. אנחנו נשחק על המקום השלישי בעולם, זה מדהים. ניתן במשחק הבא הזדמנות גם לשחקנים שלא שיחקו. אנחנו רוצים להיות בעוד מעמדים כאלה. הייתה לי צמרמורת מהקהל שלנו. כל הכבוד לאורוגוואי על הניצחון".
2 צפייה בגלריה
אופיר חיים
אופיר חיים
אופיר חיים
(JUAN MABROMATA / AFP)
2 צפייה בגלריה
דור תורג'מן
דור תורג'מן
דור תורג'מן
(Luis ROBAYO / AFP)
חלוץ הנבחרת דור תורג'מן לא הצליח לעצור את הדמעות: "אני עצוב מאוד, אבל עשינו טורניר גדול. אנחנו צריכים לקחת את המקום שלישי. זה מבאס מאוד, אבל אין מה לעשות. מצטער שלא הצלחנו לשמח את המדינה".
"כואב מאוד, מבחינת כדורגל אנחנו טובים מהם", אמר הקפטן אילי מדמון. "נתנו הכל, זה לא הספיק. אני גאה בכל החברים שלי. קיבלתי מלא הודעות מאנשים בארץ. אנשים באו במיוחד כדי לצפות בנו, רצינו לשמח אותם ולנצח בשבילם - לצערי זה לא קרה. אנחנו רוצים להיות על הפודיום ולסיים במקום השלישי".