"יוסי אבוקסיס הוכיח שוב שהוא המאמן הכי טוב בליגת העל". בבית"ר ירושלים החמיאו לאיש על הקווים אחרי התיקו המאופס בהר הגעש של סלוניקי מול היריבה האיכותית ביותר שפגשו כל הישראליות עד כה במוקדמות המפעלים האירופיים, כולל שריף טירספול.
אוהדי בית"ר ירושלים בטירוף אחרי התיקו המפתיע מול הקבוצה בסלוניקי ונראה כי טדי יהיה מלא במשחק הגומלין בחמישי הקרוב, כשכבר אמש נרכשו כל היציעים ליציעים המערבי והמזרחי.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס. זכה למחמאות
(צילום: עוז מועלם)
מי שהמשיך להציג יכולת מצוינת בדיוק כמו במשחק אלוף האלופים היה השוער הפורטוגלי מיגל סילבה, שיחד עם גרגורי מורוזוב היה השחקן הטוב ביותר של בית"ר. משחק ההגנה של בית"ר מול הכוכבים של סלוניקי היה מעולה, למעט הטעות של אדי גוטליב שגרם לפנדל, שלמזלה של בית"ר הוחמץ.
למעט משחק ההגנה, בבית"ר גם פרגנו ליובל אשכנזי ודן עזריה שהגיעו למגרש קשה כזה ביוון והצליחו להפגין שקט עם הכדור, אולם בקבוצה מבינים כי על מנת לעבור לשלב הבא, בו מחכה למנצחת היידוק ספליט הקרואטית, הם יצטרכו להפגין גם יכולת התקפית טובה. למעט יון ניקולאסקו שהוכיח שוב שהוא חלוץ ברמה גבוהה, שחקני בית"ר לא הפגינו יכולת התקפית טובה. מי שישוב לסגל של בית"ר לקראת המשחק בחמישי הבא יהיה החלוץ הניגרי פרד פרידיי.
2 צפייה בגלריה
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
אלוף האלופים מכבי חיפה בית"ר ירושלים
יחזור לסגל. פרד פריידי
(צילום: עוז מועלם)
"מדובר באחד המגרשים הכי קשים לשחק בהם, קהל בטירוף, אמוציות", הסביר אבוקסיס אחרי המשחק, כשקיבל מחמאות מהתקשורת היוונית על זה שהצליח להעלים את פאוק. "היה לנו משחק הגנה הירואי, אם היינו קצת חכמים יותר בהתקפה, היינו כובשים שער או שניים, אבל היינו קונים מראש את התוצאה. הגענו מוכנים מבחינה טקטית, למדנו אותם בצורה הטובה ביותר, שאפו לשחקנים".
על הגומלין בחמישי הבא מול טדי מלא: "עברנו רק את המחצית הראשונה, במחצית השניה בטדי יהיה קשה יותר כי נצטרך לשחק התקפי ולכן חכמים בהגנה. הם קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו, תקציב פי עשרה מאיתנו, אבל עם הקהל בבית נוכל לעשות את זה. הקהל שלנו נתן בסלוניקי הצגה, נעבוד כל השבוע לא לעשות טעויות". בבית"ר עדיין מנסים לאתר שלושה שחקנים שמיועדים להרכב הקבוצה בתקופה הקרובה.

"פירקו אותנו עם אלות ואגרופים"

כאלף אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לסלוניקי והם טענו ליחס מחפיר מצד המשטרה המקומית. "התנהגו אלינו כאילו אנחנו עבריינים מהרגע הראשון", סיפר אחד האוהדים. "הפשיטו אותנו לפני המשחק, כאילו אנחנו בדרך לפיגוע, דחפו אצבעות לכל מקום לחפש אבוקות, זאת הייתה השפלה".
מעבר לכך, לאחר שנטען כי אחד מאוהדי בית"ר זרק אבוקה לעבר יציע אוהדי פאוק, נכנס כוח משטרתי והתנהג באלימות כלפי האוהדים הישראלים. "הם פירקו עם אלות ואגרופים את כל מי שהם רק ראו ולא משנה אם ישבת ולא עשית כלום. אנשים דיממו, ביציעים היו דם, פשוט פוצצו אותנו סתם", סיפר אחד מהאוהדים של בית"ר.