הפועל באר-שבע הצליחה להמשיך את המומנטום הנהדר שלה גם בגביע המדינה, כשניצחה אתמול (שבת) את בית"ר ירושלים 0:1 משער מאוחר של המחליף רותם חטואל. הניצחון על מחזיקת הגביע היוצאת הוא השמיני ברציפות של באר-שבע בכל המסגרות והאדומים מגיעים עם ביטחון גבוה מאוד למבחן הכוח הגדול ביותר שלהם עד כה - ביום רביעי נגד מכבי חיפה בטוטו-טרנר.
המאמן אליניב ברדה והשחקנים יודעים שהיכולת של הקבוצה בעיקר בחלק הקדמי נמצאת בסוג של ירידה ושכדי לנצח את האלופה תצטרך הקבוצה לשדרג אותה. במועדון מודאגים מפציעתו של רועי גורדנה. הקשר הוותיק ספג מכה חזקה בגבו והוחלף כשהוא על אלונקה, אך בסיום המשחק כבר התאושש מעט והתהלך בכוחות עצמו על כר הדשא. לאחר מכן הוא נסע לבדיקות הדמיה בבית החולים סורוקה, בתקווה שמדובר בפגיעה ברקמות הרכות ולא בעצמות עמוד השדרה או הצלעות.
2 צפייה בגלריה
גורדנה
גורדנה
פציעה לא פשוטה? גורדנה
(צילום: עז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני הפועל הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני הפועל הפועל באר-שבע חוגגים את הניצחון על בית"ר
(צילום: דניאל כהן )
הקבוצה עדיין לא צירפה רכש משמעותי בחלון העברות הנוכחי, וברדה עדכן בסיום שהמועדון מנסה להתחזק בשני שחקנים זרים עד סיום מועד ההעברות ב-6 בפברואר. מי שכבר הגיע הוא אור דדיה, אחרי חצי שנת השאלה ללא דקות משחק באברדין הסקוטית. למרות שלא שיחק שם, דדיה הפתיע את ברדה בכושר שגילה באימונים והוא צפוי להשתלב בקרוב.
משטרת ישראל עצרה אתמול אוהד בית"ר ירושלים בגין תקיפת שוטר והרחיקה שישה אוהדים צהובים-שחורים נוספים בחשד להפרת הסדר, שימוש באבוקה והחזקת סכין.