אחרי שעלתה אתמול (שישי) לליגת העל לראשונה בתולדותיה בתום דרמה אדירה, עירוני טבריה לא רוצה להתעורר מהחלום. שחקני הקבוצה חגגו עד השעות הקטנות של הלילה, כשמי שכיכב מעל כולם היה היה ריף מסיקה, שרשם עלייה שלישית בקריירה לליגת העל - ונראה מאושר מתמיד. "אני לא בהכרה", התלוצץ הקשר.
צמד הבעלים, אריה קלמנזון ומיקי ביתן, הבטיחו כי הם לא יורידו את הרגל מהגז ויעשו הכל כדי להעמיד קבוצה ראויה בליגה הבכירה. "נתקע יתד בליגת העל", אמרו קרובים של הצמד, "לא עמלנו קשה בשביל לחזור ללאומית".
2 צפייה בגלריה
עירוני טבריה חוגגת עלייה לליגת העל
עירוני טבריה חוגגת עלייה לליגת העל
בטבריה חגגו עד השעות הקטנות של הלילה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
מאמן עירוני טבריה אלירן חודדה
מאמן עירוני טבריה אלירן חודדה
ימשיך גם בליגת העל. חודדה
(צילום: עוז מועלם)
אלירן חודידה, שהעלה את טבריה מליגה א' בעונת 2021/22, צפוי להמשיך לאמן את הקבוצה גם בליגת העל. המאמן זוכה להערכה גדולה מאוד מהבעלים והשחקנים ונחשב לדמות מאוד אהובה במועדון.
מרבית שחקני הסגל צפויים להישאר, ובטבריה סימנו את שלומי אזולאי (החלוץ), שמסיים חוזה בבני ריינה אחרי שסייע לה להגיע העונה לפלייאוף העליון, וגם את שובל גוזלן, שירד ליגה עם הפועל פ"ת. שני החלוצים הם תושבי העיר ובקבוצה מעוניינים בהם מאוד. כמו כן, שוערה של מכבי ת"א דניאל טננבאום נמצא חזק על הכוונת של טבריה, וכך גם גם מאוויס צ'יבוטה, שירדה העונה ליגה עם הפועל ת"א.
האיצטדיון העירוני בטבריה, שנמצא בתהליך בנייה, לא יהיה מוכן לעונה הקרובה והקבוצה תשחק בגרין שבנוף הגליל, אותו תחלוק עם בני ריינה. במועדון מקווים שההצלחה תסחוף את הקהל הטברייני ומציבים רף של 2,000 מנויים לפחות.
״מה שהיה היום צריך להיחקר״
(ONE)