"היה משחק מטורף, משוגע". גם מאמן הפועל באר-שבע, אליניב ברדה, לא נרגע אחרי ה-4:4 בטדי מול בית"ר ירושלים. באר-שבע חזרה מפיגור 3:1 ונזקקה לשער שוויון של יוני סטויאנוב (86) כדי לחלץ נקודה.
"עלינו ראשונים ליתרון ממהלך כדורגל יפה, ומשום מה הלכנו אחורה", הוסיף ברדה. "יכול להיות שזה בגלל התקופה שאנחנו עוברים כי אין שום סיבה ללכת אחורה. ספגנו שלושה שערים, אפשר להגיד קלים, אבל בסוף זה הכדורגל וידענו לחזור למשחק בחצי השני עם המון אופי".
2 צפייה בגלריה
ככה זה נראה בשריקת הסיום
ככה זה נראה בשריקת הסיום
ככה זה נראה בשריקת הסיום
(צילום: אלכס קולומויסקי)
החבורה של ברדה סיפקה מחצית שנייה נהדרת, ומי שרשם הופעה גדולה על כר הדשא הוא השחקן הצעיר והמוכשר תוצרת המועדון, אמיר גאנח. כמו כן, גיא בדש הרוויח את מקומו בהרכב אחרי שכבש בפנדל וצימק ל-3-2. בדש גם היה שותף להתקפה בשער הרביעי.
ברדה התייחס לחזרה למשחק של קבוצתו ואמר: "אני לא חושב שרק הטקטיקה השפיעה. גם יוסי אבוקסיס הגיב מצוין. שני הצדדים עשו דברים מעניינים. החצי השני הוא המשך ישיר של ה-20 דקות מול מכבי ת"א".
2 צפייה בגלריה
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה
"צריך להיות ריאלי וחכם". ברדה
(צילום: עוז מועלם)
עבור החבורה מבירת הנגב זה עדין לא מספיק, וברדה מבין שעם טעויות כאלה יהיה קשה לקבוצתו להתרומם כי נכון לעכשיו היא נמצאת רק שלוש נקודות מהקו האדום, והיא תנסה לחזור למסלול הניצחונות כבר ביום שלישי הקרוב במשחק מול הפועל חיפה בבית.
ברדה התייחס ליכולת ומיקום של קבוצתו בטבלה ואמר: "אני בחיים לא אומר שזה המקום הריאלי של הפועל באר-שבע. אני עשר שנים בקבוצה ותמיד חושב הכי גבוה, אבל צריך להיות ריאלי וחכם. זה מתחיל להיות דומה להפועל באר-שבע. נקווה שהמשחק הזה יעזור לנו להתייצב".
עדן שמיר סיכם: "משחק משוגע. אני בטוח שהצופה הממוצע נהנה, אנחנו קצת פחות. היו דברים טובים יותר וטובים פחות. יש תקופות שדברים לא הולכים וכרגע אפשר להגיד שאנחנו הכנסנו את הקבוצה למומנטום הזה וצריכים גם להוציא אותה ממנו".