בבית"ר ירושלים החליטו לנסות ולהאריך את חוזהו של יון ניקולאסקו, שכיכב אתמול (שבת) עם צמד ובישול ב-0:3 על עירוני קריית שמונה. הצמד העלה אותו לראשות טבלת הכובשים בליגת העל בצוותא עם ערן זהבי (13 כיבושים כל אחד).
לבית"ר יש אפשרות להאריך את חוזהו של החלוץ, שזוכה לשכר נמוך במיוחד של 90 אלף אירו לעונה. המטרה היא להחתים אותו עכשיו על חוזה לשלוש שנים עם שכר משודרג משמעותית, זאת למרות הצעות שהתקבלו בבית"ר לגבי השחקן גם בחלון ההעברות שננעל ברביעי האחרון.
2 צפייה בגלריה
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים
ימשיך ל-3 שנים בבית וגן? ניקולאסקו
(צילום: עוז מועלם)
אחרי תקופת יובש קצרה וחששות בבית"ר שהמוציא לפועל העיקרי שלהם נכנס למשבר, שני המשחקים האחרונים, בגביע נגד הפועל עפולה ואמש בקריית שמונה, הראו אחרת. בבית"ר מכוונים כמובן לפלייאוף העליון והמטרה שתוצב אחרי ההתחזקות המאסיבית בחלון האחרון מצידו של הבעלים ברק אברמוב תהיה להשיג כרטיס לאירופה. הצהובים-שחורים יוכלו לעשות את זה גם דרך גביע המדינה, כשבית"ר כבר עלתה מעשית לחצי הגמר (0:4 על עפולה במשחק רבע הגמר הראשון).
"זה היה המשחק הכי קל שלנו העונה", הודו בבית"ר שנמצאת במקום החמישי. יוסי אבוקסיס העלה בהרכב את ארבעה משחקני החיזוק החדשים לראשונה בליגה. מדובר בשוער מיגל סילבה, בבלם סרגיי בורודין, המגן גרגורי מורוזוב והקשר תמיר עדי. החלוץ הניגרי פרד פריידיי ייכנס לכושר בקרוב.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
זכה למחמאות. אבוקסיס
(צילום: שרון צור)
בית"ר, שרחוקה עתה נקודה אחת בלבד מהיריבה העירונית הפועל ירושלים, עוד שיחקה בקריית שמונה בלי אחד מהשחקנים המשמעותיים שלה, ירדן שועה המוצהב. הצהובים-שחורים יארחו בשבת (15:00) את מ.ס אשדוד, כשהמטרה למשוך לטדי לפחות 15 אלף אוהדי בית"ר.
"יוסי אבוקסיס לקח בקיץ קבוצה, ליקט שחקנים מכל מקום והיה נדמה שהמטרה היא שבית"ר לא תשחק בליגה א'. עכשיו אנחנו בתקופה הכי טובה של המועדון הזה בשנים האחרונות, משהו טוב קורה פה", הודו בבית"ר.