ערב חמוץ-מתוק עבר אתמול (שבת) על מכבי חיפה. מצד אחד, ניצחון 2:3 בקריית שמונה, שהעלה את הקבוצה לפסגת ליגת העל. מצד שני, על החגיגה העיבה פציעתו של דניאל סונדגרן, שירד מהמגרש על אלונקה. בחיפה מעריכים שמדובר בקרע ברצועה הצידית ולא בקרע ברצועה הצולבת.
משמעות הדבר: המגן יחזור במקרה הטוב רק לאחר פגרת המונדיאל בעוד כחודשיים. סונדגרן לא צפוי להמריא היום עם הקבוצה לפריז, לקראת המשחק מול פ.ס.ז' מחרתיים, ויעבור בדיקת MRI שתאבחן את חומרת פציעתו.
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו עם דניאל סונדגרן
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו עם דניאל סונדגרן
יחזור רק אחרי המונדיאל. סונדגרן
(צילום: גילי נחושתן)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
הלך קשה. שחקני חיפה חוגגים בקריית שמונה
(צילום: גילי נחושתן)
בחיפה שפעו מחמאות לשחקני הקבוצה על האופי והניצחון החשוב. "ניצחנו במגרש חוץ מהקשים בארץ", אמרו במועדון. "התקשנו במגרש הזה בשנים האחרונות וגם הפעם לא הלך לנו קל. העיקר שידענו לנצל את היתרונות שלנו ולנצח בזכות אופי ומשמעת טקטית".
עומר אצילי, שבישל פעמיים, זכה לשבחים גדולים על יכולתו. גם דילן בוטבנסיקה, שכבש את שער הניצחון והשכיח מהר מאוד את בוגדן פלאניץ' אותו החליף, קיבל מחמאות ובחיפה מאוד מרוצים מההתאקלמות המהירה שלו.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
שני בישולים. אצילי
(צילום: גיל נחושתן)
חיפה תמריא היום בצהריים לפריז ולברק בכר יש כאב ראש גדול מאוד בנוגע להרכב איתו יפתח ביום שלישי. בכר חושש מעומס, אך נראה כי מלבד רז מאיר, שצפוי לעלות במקומו של סונדרגן, לא אמורים להיות שינויים משמעותיים ב-11. אלפי אוהדי חיפה כבר המריאו לצרפת וב-36 שעות הקרובות ימריאו עוד מאות. הצפי הוא ליותר מ-6,000 אוהדים ירוקים שיגיעו לפריז, חלקם ללא כרטיסים למשחק.