אחרי אחד ההפסדים המביכים שלה העונה - 3:0 למכבי פ"ת במשחק חד צדדי, בהפועל ת"א מתכננים מהפכה גדולה בעונה הבאה.
בשלושת המשחקים הראשונים של יוסי אבוקסיס על הקווים, הוא השיג נקודה אחת ואפס שערים והאדומים מתקרבים לירידת ליגה. הרכש של האדומים בחלון ההעברות של ינואר לא משפיע עד כה, והם נחלשו עקב עזיבתם של יהב גורפינקל וחוסה רודריגס.
2 צפייה בגלריה
מכבי ת"א הפועל ת"א גורפינקל אל-ים קנצפולסקי
מכבי ת"א הפועל ת"א גורפינקל אל-ים קנצפולסקי
אל-ים קנצפולסקי. ספג ביקורת
(צילום: עוז מועלם)
במועדון ישנה אכזבה מהצעירים שכיכבו בקיץ האחרון במונדיאליטו ומציגים עונה חלשה מאוד. אחת הביקורות הקשות ביותר היא כלפי אל-ים קנצפולסקי שהורחק בפעם השלישית העונה. "יוסי אבוקסיס צריך להבין שאנחנו כרגע בקרב נגד ירידה, אנחנו הקבוצה הכי חלשה בליגה יחד עם הפועל פ"ת. אנחנו בבעיה קשה ולכן צריך למצוא את ההרכב הנכון", אמרו במועדון.
אבוקסיס מאוכזב מאוד מהסגל, ואתמול הוא עשה חילוף כפול כבר בדקה ה-37. "יש פה שחקנים ברמת שכר של קבוצה לאליפות והם בדרך ללאומית. מאוויס צ'יבוטה, עומרי אלטמן והישאם לאיוס מקבלים שכר שמקבלים במכבי ת"א או במכבי חיפה והם מקרבים אותנו כרגע למשחקים בליגה הלאומית", הוסיפו במועדון. בקבוצה ינסו להכשיר את דן איינבינדר למשחק מול הפועל פ"ת בשבת הקרובה.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
"אין לו עם מה לעבוד". יוסי אבוקסיס
(צילום: עוז מעולם)
עיקר הביקורת מופנית בשלב זה לחן סול, על בניית סגל לא טוב וניהול חלון העברות של ינואר בצורה גרועה. "אבוקסיס אמנם לא משפיע, אבל אין לו עם מה לעבוד", סיכמו במועדון. "נתנו לאדם חסר ניסיון לבנות קבוצה וככה זה נראה. באו לכאן שחקנים שלא ראויים ללבוש את מדי הפועל ת"א והחלישו אותה בינואר - עם התקציב הכי גבוה בעשור האחרון".