אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, מכבי חיפה תתארח מחר (שני, 20:30) למשחק העונה אצל מכבי ת"א. הירוקים יגיעו להתמודדות כשהם רחוקים כבר 10 נקודות מהמוליכה ואחרי ההדחה מהגביע בידי מכבי נתניה בשבוע שעבר - והם צפויים לסיים את העונה ללא תואר לראשונה זה מאז 2019/20.
מעמדו של מסאי דגו התערער לקראת העונה הבאה, וברק בכר הולך ומתקרב בחזרה למועדון. ברקע הדיווחים האלה, התייצב היום דגו למסיבת העיתונאים לקראת הביקור בבלומפילד. "נכון שאנחנו בתקופה לא טובה, חודש של תוצאות לא טובות ויכולת שלא מספיקה", אמר המאמן בפתח דבריו, "אנחנו, גם השחקנים וגם אני, מאוד ביקורתיים לעצמנו ויודעים שמצפים מאיתנו להרבה יותר".
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
"בטוח שהשחקנים יבואו מחר מוכנים". דגו
(צילום: גיל נחושתן)
"יש תקופות שאתה עובד הכי קשה והכל בא הפוך", המשיך דגו, "כנראה שזה מה שנגזר עלינו, אבל תמיד יש עוד משחק כדי לתקן. מבחינתי הכי חשוב זה שיש מחר משחק גדול כדי לעשות את זה. אני מתעסק רק בלהרים את הקבוצה ולהביא דברים חדשים כדי לעזור לשחקנים. גם הם מאוד רציניים וכולם מבינים שאנחנו בסיטואציה שלא רצינו להיות בה. אני בטוח שהשחקנים יבואו מחר מוכנים ונעשה את העבודה".
על הגישה שכל משחק תלוי במכבי חיפה: "כל מי שמכיר אותי יודע שאני בחור לא שחצן ולא יהיר. גם בהפסדים, זה תלוי במכבי חיפה. ואם ניראה כמו ב-20 דקות האחרונות מול נתניה, נקבל בראש. אם ניראה כמו איך ששיחקנו נגד מכבי ת"א, גם בבלומפילד וגם בסמי עופר, אז אני בטוח שיהיה טוב ושאנחנו נעשה ניצחון. כשאמרתי שהכל תלוי בנו, אני דיברתי אך ורק על מה שקשור אלינו. אני בטוח שגם מחר זה יהיה אותו דבר".