קשר נבחרת ישראל, שגיב יחזקאל, צפוי להגיש בימים הקרובים, באמצעות פרקליטו עו"ד רועי רוזן, תביעת ענק של מיליוני שקלים נגד המועדון הטורקי אנטליהספור, שבחר לשחרר אותו לאלתר בשל המחווה שביצע לטובת החטופים במשחק ליגה לפני חודש בדיוק. זאת אחרי שגם היה במעצר בלילה וחולץ על ידי מטוס פרטי - כך נודע ל-ynet.
אחרי שהניסיונות של עו"ד רוזן, הנחשב לאחד הפרקליטים הבכירים בישראל בנושאים מהסוג הזה, להגיע מול הטורקים להסכם של תשלום ארבעת חודשי השכר שאנטליהספור חייבת ליחזקאל, יחד עם דרישה לשחרר אותו מיידית, לא צלחו - הוחלט להעלות הילוך ולתבוע את המועדון בפיפ"א.
3 צפייה בגלריה
יחזקאל
יחזקאל
יחזקאל. תובע את אנטליהספורט
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שחקן אנטליהספור שגיב יחזקאל עם מחוה לחטופים
שחקן אנטליהספור שגיב יחזקאל עם מחוה לחטופים
יחזקאל עם המחווה לחטופים בחודש שעבר במדי אנטליהספור
(צילום: האתר הרשמי של אנטליהספור)
3 צפייה בגלריה
שגיב יחזקאל נוחת בנתב"ג
שגיב יחזקאל נוחת בנתב"ג
ונוחת בנתב"ג לאחר שעזב את טורקיה
(צילום: יריב כץ)
יחזקאל דורש כי אנטליהספור תשלם את יתרת החוזה שלו, מדובר בשכר נטו של 4.5 מיליון שקלים. יחזקאל גם ידרוש בתביעה גם פיצוי על הנזק הנפשי והתדמיתי שהוא חווה, כשטען ל"התנהלות אכזרית ופוגענית" מצד המועדון כלפיו. לטענתו חייו היו בסכנה מיידית אחרי הסתה מצד המועדון.
במקביל להליך של תביעה כספית שתוגש בימים הקרובים לפיפ"א, יחזקאל רוצה לחזור לשחק על מנת להיות חלק מסגל הנבחרת בפלייאוף מוקדמות היורו בסוף חודש מרץ. יחזקאל יצטרך לסכם עם קבוצה בארץ או בחו"ל ולאחר מכן להגיש בקשה לפיפ"א כדי לאשר את רישומו. תקנון פיפ"א מאפשר לשחקן לשחק בשני מועדונים בעונה, יחזקאל כבר שיחק בהפועל באר-שבע ואנטליהספור. נראה שפיפ"א תאשר את בקשתו לאור המקרה החריג.