ליאור רפאלוב צפוי להתחיל היום (חמישי) את הפרק השני שלו במכבי חיפה. הקשר שכיכב בליגה הבלגית במשך 12 עונות צפוי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום באופן רשמי באלופה על חוזה לעונה אחת, כאשר שכרו המוערך הוא 500 אלף דולר.
עם נחיתתו אתמול, רפאלוב התקבל בנתב"ג בחום על ידי אוהדי מכבי חיפה, שהניפו אותו על הכתפיים ושמו עליו צעיפים. השחקן לא הסתיר את התרגשותו מהחזרה ארצה ובסביבתו אמרו: "החזרה של ליאור נראית טבעית לגמרי. זה מרגיש כמו סגירת מעגל ומשהו שהיה ידוע שיקרה".
1 צפייה בגלריה
פרק ב' בירוק מתחיל, רפאלוב בנתב"ג
פרק ב' בירוק מתחיל, רפאלוב בנתב"ג
פרק ב' בירוק מתחיל, רפאלוב בנתב"ג
(שחר גרוס, ONE)
למרות גילו המתקדם (37), הירוקים מאמינים שהקשר הוותיק יוכל לתרום רבות לקבוצה. רפאלוב עזב את מכבי חיפה בשנת 2011 לטובת קלאב ברוז' ומאז הוא עשה חיל בליגה הבלגית במשך 12 עונות. הוא זכה בשתי אליפויות ובגביע בברוז' ובגביע נוסף עם אנטוורפן שבמדיה שיחק שלוש שנים. במדי אנדרלכט הבקיע 19 שערים ובישל עוד שישה בכל המסגרות. ב-2020, אז במדי אנטוורפן, הוא אף נבחר לשחקן השנה של הליגה הבלגית.
בתוך כך, צוות הסקאוטים של המועדון עמל בחיפושים אחר מחליף לכוכב הקבוצה בשנתיים וחצי האחרונות, עומר אצילי, כאשר המנהל המקצועי גל אלברמן לא שולל שהשחקן הזר שצפוי להגיע יהיה בתפקיד של מוחמד אבו פאני, שצפוי להשלים את מעברו לפרנצווארוש ההונגרית בימים הקרובים.
אתמול החלה מכבי חיפה את אימוני טרום העונה, והיה זה האימון הראשון של המאמן החדש, מסאי דגו. המגן הימני מאור קנדיל, שחתם אתמול רשמית אצל האלופה, ערך אימון ראשון במדים החדשים. מהאימון נעדרו שחקני הנבחרות השונות וחלק מהזרים.