מעבר להפסד 2:0 במשחק הפתיחה של העונה מול הפועל באר שבע, שבו בית"ר ירושלים אפילו לא בעטה פעם אחת למסגרת ושיחקה לעיני יציעים דלילים באצטדיון טדי, במועדון מודאגים במיוחד מההתנהגות השחקנים.
ההרחקה של הקפטן אוראל דגני בכרטיס אדום, אחרי שהשתולל כשלירן ליאני שרק פנדל לזכות איתי שכטר ובעט בחפצים בירידה מהמגרש, העבירות של ירדן שועה וחילופי הדברים של ריצ'מונד בואצ'י, זאת אחרי שמרקו ינקוביץ' הרשה לעצמו להתנהג בצורה כזו במהלך משחקי גביע הטוטו, אלה רק חלק ממצבור האירועים של שחקני בית"ר, שנראה כי מרשים לעצמם להתנהג איך שהם רוצים.
3 צפייה בגלריה
אופיר קריאף
אופיר קריאף
כרגע זה נראה לא טוב. אופיר קריאף
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"אחרי הדקה ה-55 חלק מהשחקנים שלי איבדו את הראש. זה לא טוב, צריכים לעבוד על זה בצורה רצינית ולהגיד שלהם שזה לא צריך לקרות", אמר המאמן ארווין קומאן, אבל הוא גם העביר מסר ברור: "זו בדיוק הסיבה שאנחנו מחפשים שחקנים אחרים". המטרה היא להתחזק בעוד קשר זר, ואז לשחרר את סנטיאגו אוקמפוס ומתאוסיניו, אף על פי שאין להם ביקוש.
דגני צפוי לעמוד לדין משמעתי על ידי ההתאחדות לכדורגל בשל התנהלותו כלפי ליאני, ובקבוצה מקווים שהוא לא יורחק ליותר מאשר הדרבי הירושלמי נגד הפועל אחרי פגרת הנבחרת.
3 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
ארווין קומאן. רק שער אחד בתשעה משחקים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בתשעת המשחקים של בית"ר תחת קומאן, הקבוצה הבקיעה רק שער אחד. אמש נגד באר שבע, במשחק שלפניו הבעלים משה חוגג ביקש מהשחקנים שיתחילו את הכל מאפס וישכחו את הקיץ הקשה שעבר עליהם, סיימו, כאמור, שחקני בית"ר ללא בעיטה אחת למסגרת.
ללא לירן רוטמן ועמית כהן שיעברו ארתרוסקופיה, ינקוביץ' עם מתיחה במפשעה והבלם ג'וסואה מחיאס מוונצואלה שנמצא בבידוד, נוסף על הפציעות של אביאל זרגרי ומיכאל אוחנה, בית"ר אמנם תגיע אחרת לדרבי בעוד כשבועיים, אבל נראה כי מעבר למחסור באיכות, הקבוצה גם חסרה משמעת טקטית. זו כבר העבודה של קומאן, שנראה חסר אונים על הקווים.
מסיבה לא באמת ברורה, קומאן דווקא היה מעודד מהמשחק: "שיחקנו את הכדורגל הטוב ביותר שלנו עד כה ב-55 הדקות הראשונות. היו לנו הרבה בעיות בהכנה, הרבה פציעות ובידודים, אבל זה לא תירוץ, אלא פער. דגני אמר לי שהוא לא נגע בו ולא אמר משהו טיפשי. מאז ההרחקה כבר היה קשה יותר. השחקנים היו ממושמעים".
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים. מספרים מאכזבים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בניגוד לתחזיות של בית"ר, שדיברו על הגעה של 10,000 אוהדי הקבוצה למשחק, בפועל נכחו בטדי 6,500 אוהדים מקומיים. ארגון לה פמיליה החרים את המשחק אחרי ניסיון נוסף לסולחה מול הנהלת המועדון, והאצטדיון היה כמעט ריק. "בלי האוהדים שלנו, אין לנו מה לחפש עם הסגל הזה", אמרו בבית"ר.