הבלם אדי גוטליב (30), שבשלוש העונות האחרונות שיחק בהפועל ת"א, חתם הערב (שני) רשמית אצל מחזיקת גביע המדינה בית"ר ירושלים לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. בנוסף, הודיעה הקבוצה על צירופו של בלם נוסף, עומר קורסיה (20), שחתם לשנתיים.
כזכור, גוטליב היה אמור לחתום בבני ריינה ואף עבר בדיקות רפואיות, אולם בסופו של דבר ולהפתעת ראשי הקבוצה הודיע כי אין בכוונתו לחתום. הוא עזב את הפועל ת"א אחרי שהשלים במדים האדומים שבע עונות בשתי קדנציות שונות. הוא כבש 12 שערים והוסיף 12 בישולים ב-171 הופעות. בנוסף, לבש השחקן גם את המדים של הפועל עכו ואורנבורג הרוסית.
2 צפייה בגלריה
גוטליב
גוטליב
"מקווה שנעשה עונה נהדרת ביחד". גוטליב
(צילום: בית"ר ירושלים )
גוטליב אמר לאחר החתימה: "הגיע הזמן להגיע למקום חדש בקריירה שלי, ואני שמח מאוד שבית"ר ירושלים היא היעד שלי. אני מגיע למועדון גדול, שחזר בשיא העוצמה כבר בשנה שעברה וכעת עומד מול אתגרים גדולים בליגה, בגביע וגם באירופה. אני מצטרף לאימונים מתוך תקווה להשתלב כמה שיותר מהר ושמח שאחווה את טדי כעת מהצד של הקבוצה המארחת. אחבור להרבה שחקנים שאני מכיר ושיחקתי איתם, ואני מקווה שנעשה עונה נהדרת ביחד".
קורסיה גדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א ושיחק בעבר בהפועל פ"ת, פרלאמיני הקפריסאית ולאחרונה היה עם הקבוצה שלנו במחנה האימונים בבולגריה. הוא הגיע לאחר מספר רב של אימונים, בהם היה תחת העין המקצועית של המאמן יוסי אבוקסיס והצוות המקצועי שלו. הוא שחקן ורסטילי שיכול לשחק גם כבלם, גם כמגן ימני וגם כקשר אחורי.
2 צפייה בגלריה
אדי גוטליב שחקן הפועל ת"א
אדי גוטליב שחקן הפועל ת"א
שבע עונות בשתי קדנציות בהפועל ת"א. גוטליב
(צילום: עוז מועלם)
קורסיה אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון ענק כמו בית"ר ירושלים. עבדתי קשה מאוד מתחילת הקיץ וידעתי שהמטרה הראשית שלי היא להיות חלק מהסגל של בית"ר, ולהקפיץ את הקריירה שלי קדימה. ראיתי את העוצמות של המועדון הזה בקיץ האחרון ובכלל, ואני מחכה להיות חלק מהחוויה הנהדרת הזאת שנקראת בית"ר ירושלים. יש לנו עונה מאתגרת וחשובה לפנינו, עם משחקים באירופה, בליגה ובגביע, ואני אתן את כולי על מנת שאוכל לתרום ולהיות משמעותי בה".
לפני צמד הבלמים, הקבוצה צירפה כבר את טימוטי מוזי, גידי קאניוק, יובל אשכנזי, דור מיכה ובן ביטון.

בית"ר מעוניינת בצ'יבוטה

בבית"ר ירושלים פנו למנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה, בנוגע לאפשרות להעביר אליהם את מאוויס צ'יבוטה. כזכור, החלוץ נופה מסגל הקבוצה ערב היציאה למשחק החוץ במסגרת הסיבוב הראשון במוקדמות ליגת האלופות מול המרון ספרטנס (0:4 לירוקים), זאת לאחר שהתעמת כמה ימים לפני כן עם דולב חזיזה.
המכשול העיקרי שעומד בפני מחזיקת הגביע הוא השכר הגבוה אותו מרוויח צ'יבוטה, שעומד על 300 אלף אירו. לכן, רק אם מכבי חיפה תשתתף במחצית משכרו, תהיה אפשרות להעביר את השחקן לבית וגן.
פורסם לראשונה: 16:14, 17.07.23