הרבה מאוד לחץ השתחרר בהפועל באר-שבע לאחר הניצחון 1:4 אמש (שבת) על הפועל ירושלים בטדי. לאחר ארבע תוצאות תיקו רצופות, בליגה ובקונפרנס-ליג, הייתה תחושה שהקבוצה של אליניב ברדה במשבר והיה חשש שהיא תתקשה לצאת ממנו. כעת מקווים בבאר-שבע שהניצחון אתמול, מול קבוצה שפתחה את העונה בצורה נהדרת, יחזיר אותם למסלול הנכון.
רותם חטואל, מיגל ויטור ושאפי סולימנוב עם שער ובישול כל אחד, יחד עם רועי גורדנה ועדן שמיר, הצטיינו אתמול באצטדיון טדי ועשו את ההבדל עבור באר-שבע. רמזי ספורי שותף בסיום כמחליף ומדובר בבשורה נהדרת עבור הקבוצה, שכן ספורי הוא המוציא לפועל העיקרי בקישור ההתקפי. במועדון ציינו לטובה גם את שגיב יחזקאל שבלית ברירה מתופקד כמגן ימני ועושה זאת בהצלחה ואת איאד אבו עביד שמשחק למרות פציעה בשרירי הבטן וסיים עת המשחק עם סרט הקפטן. החלוץ אסטריט סלמני שיחק אתמול משחק שלם בפעם השנייה העונה בלבד ובמועדון מקווים שזה ייתן לו ביטחון, לאחר שלא נכלל בסגל נגד נס-ציונה בשבוע שעבר.
2 צפייה בגלריה
מיגל ויטור חוגג עם החברים
מיגל ויטור חוגג עם החברים
מיגל ויטור חוגג עם החברים
(צילום: שלו שלום)
רותם חטואל, מלך שערי באר-שבע העונה (5 שערים ליגה), שכבש אתמול את הראשון לקבוצתו, שוב הוכיח שהוא יודע לכבוד גם כאשר הוא פותח בהרכב ולא רק כמחליף. חטואל אמר בסיום: "לא חושב שזה שאני כובש קשור אם אני פותח או לא. כשאני פותח או נכנס מהספסל אני באותה אנרגיה. יצא לי לטובה שהרבה פעמים נכנסתי מהספסל וכבשתי. מה עשה את ההבדל היום? היום כמו במשחק הקודם יצרנו הרבה מצבים ואני שמח שהפעם הכדורים נכנסו".
על האכזבה שהייתה על פניו כשנודע לו כשהוחלט להחליפו אמר: "תמיד כשאני מוחלף אני מתבאס. זה מה שמניע אותי כי תמיד אני רוצה יותר. אין סיבה שלא אתבאס כשאני מוחלף. יש לי את אליניב ברדה מאחוריי, הוא גרם לי להרגיש הכל אפשרי אם אעבוד ואאמין. מהרגע הראשון שהגעתי לכאן ואנשים הרימו גבה, האמונה של אליניב בי עזרה לי".
2 צפייה בגלריה
רותם חטואל
רותם חטואל
מלך שערי הקבוצה. חטואל
(צילום: שלו שלום)
חטואל התייחס לקראת למשחק הקשה שצפוי לקבוצה בספרד ביום חמישי נגד ויאריאל במסגרת הקונפרנס-ליג: "אני בטוח שיהיה בסדר. אני מאמין שננצח. אני תמיד מאמין".
איתן טיבי, שי אליאס ומריאנו בריירו עשויים להיות כשירים להתמודדות וברדה יעשה רוטציה, שכן ביום שני לאחר מכן מצפה לקבוצתו משחק נגד מכבי ת"א בליגה.