אחרי חמישה הפסדים רצופים ושמונה משחקים ללא ניצחון, כולל הדחה מגביע המדינה היום (שבת) עם הפסד להפועל ירושלים, בהפועל ת"א הוחלט לבצע זעזוע ולהזיז את המאמן בורחה למה מתפקידו. הקבוצה גם הודיעה כי סלים טועמה יעמוד על הקווים עד הודעה חדשה.
כפי שפורסם ב-ynet, הגעתו של הבעלים דייויד מינצברג לארץ שינתה את הגישה במועדון כלפי למה וכך הגיעה ההחלטה לפטרו, זאת לאחר הגיבוי המוחלט שקיבל ממנהל מחלקת הכדורגל חן סול. מינצברג נועד עם עשרות גורמים שונים, נפגש עם האוהדים ואחרי ההפסד להפועל ירושלים הוחלט שבורחה למה יסיים את תפקידו. בהודעת המועדון נכתב: "למה יבלה את שארית העונה עם משפחתו, וימונה לתפקיד חדש בעונה הבאה. ההחלטה התקבלה בהסכמה הדדית של המאמן וחן סול".
2 צפייה בגלריה
בורחה למה
בורחה למה
סיים את תפקידו אחרי חמישה הפסדים ברציפות. למה
(צילום: עוז מועלם)
לטועמה אין תעודת פרו, כך שהוא יוכל לשמש כמאמן זמני רק במשך חודש. המועמדים המובילים לרשת את המשרה של למה הם מרקו בלבול, שהודח מאליפות אפריקה עם נבחרת זמביה - בה שימש כעוזרו של אברם גרנט - ומאמן נבחרת הנוער אופיר חיים, שבקיץ הוביל את ישראל למקום השלישי במונדיאליטו. שם נוסף שעלה הוא של אורי אוזן, אולם ההערכה במועדון היא כי לא יסכים להגיע.
למה החל את העונה כעוזר מאמן בהפועל ת"א, וקיבל את תפקיד המאמן הראשי לאחר שמייקל ולקאניס עזב לאיאקס במהלך הפגרה הכפויה שנוצרה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל". תחת הדרכתו, רשמו האדומים שלושה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושמונה הפסדים.
2 צפייה בגלריה
מרקו בלבול
מרקו בלבול
המועמד המוביל להחליף את למה. בלבול
(צילום: עוז מועלם)
לאחר 18 מחזורים מדורגת הפועל ת"א במקום התשיעי עם 20 נקודות, רק חמש נקודות מעל הקו האדום אבל גם ארבע נקודות בלבד מתחת לנתניה שבמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון. היא עדיין מנסה להתחזק, ובינואר כבר החתימה את רז מאיר, איהאב גנאים, זיו מורגן, אליאן רוחנא וסתיו טוריאל.