יממה לאחר הודעת מכבי חיפה כי צ'ארון שרי יעזוב את הקבוצה (וישוב אליה בקיץ חזרה) - בהולנד מפרסמים הערב (שישי) כי הקשר הנהדר מצא כבר יעד חדש: ניימיכן, אליה יצטרף בהשאלה עד לתום העונה.
כזכור, ההולנדי, שהפך לפנים של שושלת האליפויות הירוקה, ביקש לעזוב בגלל נסיבות משפחתיות - וקיבל אור ירוק מהנשיא יעקב שחר לחזור למולדתו. משחקו האחרון במדים הירוקים העונה יהיה ביום רביעי - מול מכבי ת"א בגמר גביע הטוטו.
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי
בהולנד טוענים כי מצא יעד חדש. שרי
(צילום: עוז מועלם)
ניימיכן נמצאת במקום השמיני בליגה ההולנדית. היא עם 22 נקודות לאחר ששיחקה 17 משחקים עד כה. בשבת תארח את טוונטה הרביעית.

המנהיג של חיפה

שרי (35) הגיע למכבי חיפה לקרא עונת 2019/20 אחרי שנה בה כבש עשרה שערים ובישל חמישה במדי קייזריספור, בליגה הטורקית. את שער הבכורה במדים הירוקים כבש באוקטובר 2019, בתיקו 1:1 מול בני יהודה. שישה ימים לאחר מכן השלים צמד ראשון בקבוצה ב-0:3 על הפועל רעננה, בדרך לעונה בה כבש עשרה שערים ובישל 11.
3 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
מהזרים הגדולים ששיחקו בישראל בשנים האחרונות. שרי
(צילום: עוז מועלם)
בעונה לאחר מכן כבר נטל חלק בקבוצה שבנה ברק בכר ועתידה לזכות בשלוש אליפויות רצופות, במהלכה (דצמבר 2020) אף האריך את חוזהו בקבוצה לשלוש שנים נוספות. בחמש עונות בקבוצה רשם ההולנדי 215 הופעות בכל המפעלים, כבש 42 שערי ליגה, 10 במפעלים האירופים ועוד שניים בגביע המדינה.
השער אולי היוקרתי ביותר של שרי במדים הירוקים נכבש בפלייאוף ליגת האלופות, כאשר ההונלדי כבש בדקה ה-61 את שער הניצחון על הכוכב האדום בלגרד (2:3), שהוביל את מכבי חיפה בפעם השלישית בהיסטוריה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שמשחק הגומלין בסרביה הסתיים בתיקו 2:2.
3 צפייה בגלריה
צ'ארון שרי
צ'ארון שרי
הגיע למכבי חיפה לקרא עונת 2019/20
(צילום: עוז מועלם)
אולם שרי של העונה הנוכחית היה רחוק מלהזכיר את שרי של שושלת האליפויות, ככל הנראה בגלל אותן בעיות משפחתיות שבגינן עזב. ב-15 הופעות בליגה כבש השחקן 2 שערים ובישל חמישה, בשבע הופעות במוקדמות ליגת האלופות הוא כבש שער אחד ובישל שלושה, ובארבע הופעות בליגה האירופית הוא כבש פעם אחת. ועדיין, שרי נחשב בצדק כאחד הזרים הגדולים ששיחקו בשנים האחרונות בישראל.