מכבי חיפה ממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה הקרובה ומחר (ראשון, 19:00) תקיים את משחקה השני במסגרת מחנה האימונים באוסטריה, כאשר תפגוש את סגנית אלופת צ'כיה סלביה פראג.
המאמן מסאי דגו, שלא נכח בניצחון 0:3 על אוניברסיטטאה קלוז' בשל האבל על מות אביו, הצטרף למחנה והעביר הבוקר אימון ראשו. הוא זכה לחיבוק חם מהנשיא יעקב שחר וסגנו עוזי מור שהגיעו אף הם לאוסטריה.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
אימון ראשון במחנה באוסטריה. דגו
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
הירוקים, יש לציין, מרוצים מהכושר והיכולת שהשחקנים בירוק מציגים במשחקי ההכנה לקראת העונה הקרובה. מי שמציגים יכולת גבוה עד כה הם ליאור רפאלוב, שנראה מצוין מתחילת האימונים, וגם אורי דהן, שחזר מהשאלה מבית"ר.
הירוקים רוצים להשלים את הסגל כמה שיותר מהר, כאשר המטרה היא להתחזק בקשר אחורי במקומו של מוחמד אבו פאני. בצוות הסקוטינג של המועדון בוחנים לא מעט אופציות, אך לא רוצים לבצע החתמה חפוזה: "לא רוצים סתם להחתים כדי להגיד 'החתמנו'. אנחנו לא רוצים להביא שחקן תחת לחץ, אנחנו רוצים שחקן שישדרג אותנו", אמר גורם בחיפה.
2 צפייה בגלריה
דיא סבע
דיא סבע
עדיין מעורר עניין באיחוד האמירויות. סבע
(צילום: עוז מועלם)
דיא סבע עדיין מעורר עניין באיחוד האמירויות, ובמכבי חיפה מאוד רוצים שהקשר-חלוץ יישאר במועדון. האלופה רואה בסבע שחקן מכריע, במיוחד לאור עזיבת עומר אצילי, והמטרה היא להחתים את סבע על חוזה חדש ומשודרג בו יוכנס סעיף יציאה. סוכניו של סבע עמלים למצוא לו קבוצה וההערכות הן שתוך שבועיים אם השחקן לא ימצא קבוצה הוא יסכים לחתום על חוזה חדש וישאר בירוק.