אחרי שניצחה אותה 1:2 בחוץ במשחק הראשון של סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופוות, מכבי חיפה תארח מחר (שלישי, 20:00) את אלופת סלובקיה סלובן ברטיסלבה במטרה להשלים את העבודה. אם תעשה זאת, אלופת שווייץ יאנג בויז ברן היא כל שתפריד בינה להעפלה שנייה ברציפות לשלב הבתים של המפעל היוקרתי ביבשת.
הקשר האחורי מנואל "שואו" קאפומאנה הפך היום (שני) לשחקנה החדש של האלופה לאחר שחתם לארבע שנים. דקות לפני ההכרזה, מסאי דגו התייחס להגעתו במסיבת העיתונאים של הקבוצה: "שואו הוא שחקן טוב. אנחנו מאוד שמחים שהוא פה איתנו. אבל כמו שאמרתי, יש כמה דברים אחרונים שצריכים להיסגר. הוא יחתום, אבל אני רוצה לדבר על מחר. לא לחשוב על שום דבר אחר".
3 צפייה בגלריה
דגו
דגו
"סומך על השחקנים שלי". דגו
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
קאפומאנה בנתב"ג, הבוקר
קאפומאנה בנתב"ג, הבוקר
קאפומאנה בנתב"ג, הבוקר
(איציק בלניצקי)
על המשחק: "חזרנו לפה עם תוצאה טובה, אבל מחר זו המחצית השנייה. אני מאוד מקווה שנגיע באותה גישה ועם אותה רמת דריכות. אני סומך על השחקנים שלי". על החום הכבד: "בסוף אנחנו משחקים במזג האוויר שהוא לא פשוט גם לנו. לא סתם הזזנו את האימונים שלנו לערב. זה לא נותן לנו שום יתרון".
על חזרתו של שרי, שהחמיץ את המשחק הראשון בגלל הולדת בנו, אמר: "צ'ארון הוא הקפטן שלנו, הוא שחקן מאוד חשוב לי ולכל המועדון הזה. הוא מוכיח את זה בכל פעם מחדש. מחר הוא איתנו אחרי האירוע המשמח".
על התוצאה מהמשחק הראשון: "אני לא משחק על תיקו. אנחנו נעשה הכל כדי לנצח את המשחק הזה. נפתח אותו חזק כמו שעשינו בחוץ. נחתור לניצחון מהרגע הראשון ואחרי זה נראה מה יהיה". על ההכנה המנטלית: "דיברנו עם השחקנים על כך שהגישה היא הדבר הכי חשוב. הטקטיקה והמערכים לא שווים שום דבר בלעדיה. אני סומך על השחקנים ומאמין שיהיה בסדר".
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי מול שוער שריף טירספול מקסים קובאל
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי מול שוער שריף טירספול מקסים קובאל
"ברטיסלבה היא קבוצה טובה מאוד". שרי
(צילום: עוז מועלם)
הקפטן צ'ארון שרי הוסיף: "זה היה קצת קשה עבורי להיות במשחק הראשון, כי מהטלוויזיה המשחק יותר מלחיץ מאשר על הדשא. ברטיסלבה היא קבוצה טובה מאוד. התכוננו כמו שצריך. כולם מדברים על הסיבוב הבא, אבל המחשבה היחידה עכשיו זה לעבור את המשחק הקרוב. מכבי חיפה הזו היא אולי אפילו טובה יותר מזו של השנה שעברה".