סערה באליפות ארצות הברית. השחקנית הצרפתייה כריסטינה מלדנוביץ' נפסלה ממשחק הזוגות שלה, לאחר שהייתה במגע עם בנואה פר, השחקן הצרפתי שנמצא חיובי לנגיף בשבוע שעבר. כתוצאה מכך גם שותפתה טימאה באבוס סיימה את התחרות מוקדם מהצפוי.
בהודעת הוועדה המארגנת נאמר: "כל מי שזוהה כמי שהיה בקשר הדוק עם השחקן הנגוע ייכנס מידית לבידוד. כריסטינה מלדנוביץ' היא אחת מאותם אנשים, וכתוצאה מכך נפסלה מתחרות הזוגות".
5 צפייה בגלריה
כריסטינה מלדנוביץ'
כריסטינה מלדנוביץ'
כריסטינה מלדנוביץ'
(צילום: AP)
מלאדנוביץ' אמנם יצאה שלילית לנגיף, אך מה שמשך את תשומת לב הבודקים, היה משחק קלפים ששיחקה עם הצרפתי בלובי של המלון בלונג איילנד בו לנים השחקנים.
"מה שאנחנו חווים כאן הוא פשוט סיוט", אמרה מלאדנוביץ' בצרפתית ונלחמה בדמעות אחרי ההדחה הכואבת שלה מטורניר היחידות. "יש לי רק רצון אחד והוא לזכות שוב בחופש שלי. היחס אלינו דוחה. התחושה היא שאנחנו בבית כלא".

תים התקשה בדרך לשמינית

דומיניק תים, כנראה האיום היחידי על נובאק ג'וקוביץ' באליפות ארה"ב, מחפש תואר גראנד סלאם ראשון בקריירה. הלילה (בין שבת לראשון) הוא עבר משוכה לא פשוטה בדרך לשמינית הגמר.
5 צפייה בגלריה
דומיניק תים
דומיניק תים
עשה את העבודה. תים
(צילום: EPA)
תים פגש יריב מסוכן בדמותו של אלוף הטורניר מ-2014, מארין צ'יליץ' (31), אך האוסטרי עשה את העבודה עם 2:6, 2:6, 6:3, 3:6, ניצחון שלישי רצוף על יריבו במשטחים קשים. בכך, תים העפיל בפעם החמישית בקריירה לשלב 16 האחרונים בניו יורק, שם ממתין לו פליקס אוז'ה עליאסים (15) הקנדי, שגבר גם ללא קושי מיוחד 1:6, 0:6, 4:6 על קורנטן מוטה הצרפתי.
5 צפייה בגלריה
אליפות ארצות הברית ללא קהל
אליפות ארצות הברית ללא קהל
תים וצ'יליץ' משחקים מול יציעים ריקים
(צילום: AP)
תמונת שמינית הגמר בנשים הושלמה הלילה, כאשר אלופת אוסטרליה והמדורגת שנייה בטורניר, האמריקאית סופיה קנין גברה על אונס ג'אבור (27) 6:7 (4), 3:6.
האמריקאית מדיסון קיז (7) נאלצה לפרוש ממשחקה מול אליזה קורנה במצב של (4) 7:6, 3:2 בגלל כאבים בצוואר, כשהטיפולים על המגרש לא ממש עזרו לה. יריבתה של הצרפתייה בשלב הבא תהיה אולי הפתעת הטורניר עד כה, הבולגרייה צבטנה פירונקובה, שעבורה מדובר בטורניר ראשון מזה שלוש שנים. פירונקובה ניצחה את את דונה וקיץ' (18) 4:6, 1:6.
5 צפייה בגלריה
סופיה קנין
סופיה קנין
בשמינית הגמר. קנין
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
אזרנקה
אזרנקה
אזרנקה חוגגת
(צילום: AFP)
אלופת סינסינטי, הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה, ממשיכה את המסע שלה לעבר חזרתה לצמרת העולמית גם לאחר הפגרה הארוכה שלקחה לעצמה עם לידת בנה. הפעם גברה על איגה שביונטק הפולנייה 4:6, 2:6. עבור אזרנקה, זאת הפעם השישית שהיא עולה לשמינית הגמר בפלשינג מדו, והראשונה מאז 2015. פעמיים (2012 ו-2013) היא נעצרה רק בגמר.