4 צפייה בגלריה
רפאל נדאל
רפאל נדאל
רפאל נדאל
(צילום: AP)
רפאל נדאל (3 בעולם) וסטפנוס ציציפאס ייפגשו בגמר טורניר ברצלונה במה שצפוי להיות משחק פשוט נפלא. כולם יודעים שנדאל הוא שחקן החימר הטוב בהיסטוריה, אבל נראה שהעונה ציציפאס (5 בעולם) שידרג את עצמו על המשטח ומפנטז גם על רולאן גארוס.
היום (שבת) רפא גבר ללא בעיות מיוחדות חברו הספרדי פאבלו קארנייו-בוסטה 3:6, 2:6 תוך שעה ו-29 דקות. הכל עבד בדיוק על פי התוכניות, השבירות הגיעו בזמן, הכדורים מצאו את הפינות ולקארנייו-בוסטה פשוט לא היו תשובות.
4 צפייה בגלריה
רפאל נדאל
רפאל נדאל
רפאל נדאל
(צילום: getty images)
4 צפייה בגלריה
סטפנוס ציציפאס
סטפנוס ציציפאס
בכושר אדיר. סטפנוס ציציפאס
(צילום: getty images)
עוד לפני כן, ציציפאס ניצח 3:6, 3:6 את יאניק סינר (19) האיטלקי במשחק שארך שעה ו-23 דקות. בכך היווני המשיך ברצף המדהים שלו על החימר. זה היה הניצחון התשיעי ברציפות של המדורג 5 בעולם והוא לא איבד מערכה ברצף הזה.
ציציפאס מגיע לאחר הזכייה המשכנעת במונטה קרלו, שם נדאל הודח ברבע הגמר. אגב, לרפא יש 11 זכיות בברצלונה, ציציפאס מעולם לא זכה בו. לפני שנתיים הם נפגשו בגמר, אז השור הספרדי טייל ל-2:6, 1:6 קליל, אך קשה להאמין שזה יהיה המקרה גם הפעם.

בלגרד: קראצב הדהים את ג'וקוביץ'

השנה המדהימה של אסלן קראצב (28) נמשכת. הערב הוא גבר על המדורג 1 בעולם נובאק ג'וקוביץ' בחצי גמר טורניר בלגרד, התחרות הביתית של נולה. המאבק בין השניים נמשך שלוש שעות ו-27 דקות מייגעות ובסופן קראצב רשם את הניצחון הגדול ביותר בקריירה שלו.
הרוסי 5:7, 6:4, 4:6 והעפיל לגמר. הנתון המדהים ביותר לגביו במשחק הזה נוגע לנקודות השבירה לחובתו. הוא הציל 23 מ-28 הנקודות הללו, ונתן לנולה לשבור חמש פעמים. קראצב יפגוש את המנצח בין מתאו ברטיני (10) מאיטליה וטארו דניאל (126) היפני.
4 צפייה בגלריה
אסלן קראצב
אסלן קראצב
הניצחון הגדול בקריירה. אסלן קראצב
(צילום: AFP)
פורסם לראשונה: 19:23, 24.04.21