בדיוק כמו בשבוע שעבר, זכו היום (שישי) ישי עוליאל ולינה גלושקו שוב בטורניר וולוו 8T השני, שהסתיים במרכז הטניס ברמת השרון.
מדובר בטורניר הזמנה של 8 שחקנים ושחקניות, בשיתוף איגוד הטניס ומרכזי הטניס והחינוך בישראל, כשמי שניהל את התחרות היה יוני ארליך. 16 השחקנים והשחקניות שיחקו החל מיום שני בשיטת בתים (4 בכל בית) בסיומה עלו 2 מכל בית לחצי הגמר. סך הפרסים בתחרות היה 45 אלף שקל, כאשר כל שחקן זכה בסכום כספי על כל ניצחון.
1 צפייה בגלריה
ישי עוליאל ולינה גלושקו עם השלל
ישי עוליאל ולינה גלושקו עם השלל
ישי עוליאל ולינה גלושקו עם השלל
(צילום: אלכס גולדנשטיין)
בגברים, לאחר כשעתיים ורבע של משחק, פרש עידן לשם במערכה השלישית מול ישי עוליאל בשל פציעה ברגלו. לשם ניצח 3:6 במערכה הראשונה, עוליאל הגיב עם 3:6 משלו בשנייה ובמצב של יתרון 0:1 לעוליאל במערכה השלישית, פרש לשם. עוליאל ניצח בכל משחקיו בטורניר וזכה ב-6,500 שקלים, לשם יקבל 5,000 שקלים. דניאל צוקרמן סיים שלישי לאחר ניצחון 1:6, 4:6 על איגור סמילנסקי.
בנשים השיגה לינה גלושקו זכייה שישית ברציפות בארץ, לאחר שזכתה לאחרונה גם בארבע תחרויות סבב וולוו. גלושקו גברה 3:6, 0:6 על ניקול חירין במפגש שני רצוף ביניהן בגמר. גלושקו, שגם ניצחה בכל משחקיה בטורניר, זכתה ב-6,500 שקלים בסך הכל, חירין תקבל 4,000 שקלים. שביט קמחי סיימה שלישית לאחר ניצחון 4:6, 5:7 על תמרה ברד יצחקי.