4 צפייה בגלריה
דניל מדבדב
דניל מדבדב
לזה הוא לא ציפה. דניל מדבדב
(צילום: AFP)
דניל מדבדב, המדורג 2 בעולם ומי שהיה אמור לספק לנובאק ג'וקוביץ' את המצ'אפ הקשה ביותר (באופן יחסי, כן?) בגמר ווימבלדון, הודח היום (שלישי) בשמינית הגמר.
הרוסי הפסיד לפולני הוברט הורקאש (18) במשחק שארך שלוש שעות ו-7 דקות והופסק אתמול בעקבות החשכה. הורקאש ניצח 6:2, 6:7 (2), 6:3, 3:6, 3:6 ויפגוש את לא אחר מאשר רוג'ר פדרר (8), שנראה לא רע בכלל במשחקו אתמול מול לורנצו סונגו האיטלקי.אחרי שלוש מערכות, מדבדב דווקא היה במצב מצוין עם יתרון 1:2, אך לא הצליח לשבור אפילו פעם אחת בשתי המערכות הבאות, נשבר שלוש פעמים והולך הביתה מוקדם מהצפוי.
4 צפייה בגלריה
הוברט הורקאש
הוברט הורקאש
ניצחון מרשים. הוברט הורקאש
(צילום: EPA)
בינתיים, אצל הנשים החלו כבר רבעי הגמר. המדורגת ראשונה בעולם, אשלי בארטי, שרדה את הדרבי האוסטרלי מול איילה טומילאנוביץ' (75) - ותהיה בחצי הגמר ווימבלדון בפעם הראשונה בקריירה אחרי 1:6, 3:6.
בארטי שברה שלוש פעמים במערכה הראשונה אותה ניצחה 1:6. המערכה השנייה הייתה מסקרנת הרבה יותר. בארטי אמנם נשברה כבר במשחקון הראשון, אבל החזירה לעצמה את היתרון עם שתי שבירות רצופות. טומילאנוביץ' צמצמה אמנם ל-4:3 אבל נשברה מיד בחזרה וזה הספיק לבארטי כדי להשיג 3:6 ולסגור עניין.
4 צפייה בגלריה
אשלי בארטי
אשלי בארטי
אשלי בארטי בחצי הגמר
(צילום: AFP)
בחצי הגמר מחכה לה אנג'ליק קרבר. הגרמנייה שמדורגת במקום ה-28 בעולם תהיה בחצי הגמר לראשונה מאז 2018 (אז גם זכתה). קרבר הדיחה את קרולינה מוחובה (22) הצ'כית לאחר 2:6, 3:6.
העולה הראשונה לארבע האחרונות היא הצ'כית קרולינה פלישקובה (13) אחרי ניצחון חלק ומרשים, 2:6, 2:6 על ויקטוריה גולוביק (66) השווייצרית. המסע של אונס ג'אבור (24) נקטע ברבע הגמר בעקבות הפסד 6:4, 6:3 לארינה סבאלנקה (4), שרשמה את הישג השיא בגראנד-סלאם האנגלי ותפגוש בשלב הבא את הצ'כית.
4 צפייה בגלריה
קרולינה פלישקובה
קרולינה פלישקובה
כבר בחצי הגמר. קרולינה פלישקובה
(צילום: AFP)
פורסם לראשונה: 17:23, 06.07.21