הטניסאית קריסטינה מלדאנוביץ', שהודחה אתמול (רביעי) מאליפות ארה"ב באופן דרמטי, יצאה להתקפה נגד המארגנים על התנאים של הספורטאים ובייחוד על היחס כלפיה.
הצרפתייה המדורגת 44 בעולם כבר הובילה 1:6, 1:5 על ברברה גראצ'בה הרוסייה (102), ואף שמטה ארבע נקודות משחק לאחר מכן, אבל איכשהו נכנעה לבסוף 1:6, 7:6 (2), 6:0 בתום שעתיים ורבע. אגב, זו הופעת הבכורה של הרוסייה בגראנד סלאם.
2 צפייה בגלריה
קריסטינה מלדאנוביץ'
קריסטינה מלדאנוביץ'
האשמות קשות. קריסטינה מלדאנוביץ'
(צילום: AP)
"זה סיוט מה שאנחנו חווים כאן", אמרה מלדאנוביץ' ונלחמה בדמעות שלה. "יש לי רק רצון אחד, והוא לזכות שוב בחופש שלי. היחס אלינו דוחה, אבל אני לא רוצה להשתמש בזה כתירוץ להפסד שלי. התחושה היא שאנחנו בבית כלא". על המשחק הוסיפה: "זה ללא ספק המשחק הכי כואב בקריירה שלי. קרסתי, פיזית ומנטלית".
מלדאנוביץ', שיש לה אישור לצאת למשחקים ואימונים בלבד, התמודדה עם הגבלות מחמירות יותר מספורטאים אחרים ועשתה לטענתה לא פחות מ-30 בדיקות לקורונה, לאחר שהצוות הרפואי בטורניר קבע כי היה לה קשר הדוק עם בנואה פר, השחקן הצרפתי שנמצא חיובי לנגיף.
2 צפייה בגלריה
בנואה פר
בנואה פר
בנואה פר
(צילום: AP)
מלדאנוביץ' יצאה שלילית בבדיקות שערכה וטענה כי קיימה רק אימון אחד עם פר בניו יורק. מה שמשך את תשומת ליבם של הצוות הרפואי היה משחק קלפים עם פר ואחרים בלובי של המלון בו השחקנים לנים.