שנה לאחר הניצחון 1:3 על טורקיה בחוץ, רגע לפני שהקורונה עצרה הכל, חוזרת נבחרת הדייויס של ישראל להתחרות כשתתמודד בסוף השבוע הקרוב בקייב מול נבחרת אוקראינה במסגרת בית 1 העולמי.
הנבחרת הגיעה לקייב בימים האחרונים מכל רחבי העולם: הקפטן יוני ארליך (68 בעולם בזוגות) הגיע מצרפת, שם שיחק בגמר הזוגות של טורניר מונפלייה, ישי עוליאל (425 בעולם) ובן פתאל (591) נחתו מטורקיה לאחר ששיחקו בפיוצ'ר, עידן לשם (387) יצא במיוחד מישראל לטורקיה והצטרף לשחקנים ולמאמן יואב שב ודניאל צוקרמן (799) הגיע מארה"ב, שם הוא לומד ומשחק בליגת המכללות.
1 צפייה בגלריה
נבחרת הדייויס של ישראל
נבחרת הדייויס של ישראל
נבחרת הדייויס של ישראל
(צילום: לידור גולדברג, איגוד הטניס)
המשחקים יתקיימו בימים שישי (שני משחקי יחידים החל מ-15:00 שעון ישראל) ושבת (משחק זוגות ושני משחקי יחידים החל מ-11:30 שעון ישראל). הגרלת המשחקים תתקיים ביום חמישי.
המפגש יתקיים בפאתי קייב באולם סגור על מגרש קשה, שם הוקם רק לפני חודש מתחם טניס עם שלושה מגרשים, כאשר במקום הותקנה גם מערכת עין הנץ שתפעל במפגש.
איליה מרצ'נקו הוא המדורג הבכיר של אוקראינה. הוא בן 33 ומדורג 177 בעולם. עוד בסגל נמצאים סרגיי סטחובסקי (194), ולדיסלב אורלוב (358), דנילו קאליניצ'נקו (487) ודניס מולצ'נוב (91 בדירוג הזוגות). הקפטן הוא שחקן העבר, אנדריי מדבדב, שדורג בשיאו במקום הרביעי בעולם.